Cucu Anwar Ibrahim Diugut Culik Melalui SMS!!!!!!

Ugutan culik bermotifkan politik melalui SMS tersebut memberi amaran kepada Nurul Izzah untuk terus berhenti memberikan sokongan kepada Ketua Pembangkang yang juga ayahnya Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Ugutan tersebut menggesa bapa saya (Anwar) untuk terus bersara dari politik atau sesuatu yang tidak elok akan berlaku kepada anak perempuan saya," ujar ahli Parlimen Lembah Pantai.

“Saya risau tentang keselamatan anak-anak dan keluarga saya. Ini bukan kali pertama, keluarga saya diugut dengan video seks dan (kejadian) sabotaj kereta ayah saya (bulan lalu),” katanya lagi. KLIK DISINI



12 comments:

Anonymous said...

yang Tian Chua tetiba kata BN terdesak itu ape? (rujuk sinar harian), dah agak itulah akan berlaku, itulah prinsip PKR keluarkan cerita dan tuduh.

Anonymous said...

Biasalah, kalau orang yang buat banyak kerosakkan di masa hidupnya, pasti hidupnya akan penuh ketakutan, penuh rasa sangsi, walaupun hidup dalam kemewahan, hati tidak tenang .. silap silap tak dapat tidur. Allah maha kaya dan maha mengetahui.

Hahn said...

Keluarga puaka minta nyawa lagi untuk selamatkan Bapak Syaitan. Inilah perancangan mereka tapi masa terlalu suntuk. Kesimpulan Izzah terlalu awal. Nampak sangat ianya tak semulajadi.

Buat kek pun ada masa tertentu untuk siap. Angkat kek cepat sangat tentu kek tak jadi.

Apa pentingnya cucu Anuwar? Orang yang gagal!

Anonymous said...

BIASALAH TU...MEREKA2 YG KELUAR DRP LUBANG JUBOQ NI.., CAKAP2NYA LEBIH DRP MERAPU...KALAU DAH BAPAK MACAM IBLIS,ANAK PUN TERIKUT2LAH MACAM SETAN. SEDIH BETUL..,BANYAK JUGA MAK BAPAK YG KELUARKAN ANAK2 IBLIS DAN SETAN... ENTAH APALAH DOSA MEREKA... KESIAN BETUL BILA MEMIKIRKANNYA.

Anonymous said...

banyak kojo lain laie , wek apo nak colek cucu anuar ni buang maso ajo, yang dapek namo anuar , yang makin glamor nanti omak ea si nurul, bukan tukang colek..abihkan boreh ajo..

Anonymous said...

UGUT PAKAI SMS ..BUDAK TADIKA PUN BOLEH..HI HI HI ..

Anonymous said...

Ugut pakai sms gaya bdk pra sekolah pun nak bising.....padahal sama sendiri yang buat2 ugut....geli bulu ketiak aku....hihihihihihihihihihihi

Anonymous said...

puak2 yg mengutuk polis, tapi ada masalah report pada polis jugak...

dasar puak tak sedar diri

Anonymous said...

Teringat aku akan kesah seorang gembala kambing yang sering menipu penduduk kampongnya dengan berteriak meminta tolong kerana ada serigala nak makan kambing kambingnya, akhirnya orang kampong tahu yang ia hanya berbohong, maka orang tak percaya lagi kepadanya. Begitu lah yang berlaku sekarang ini, ini semua kerana terlalu banyak pembohongan telah dipaparkan kepada rakyat, maka rakyat pun tak percaya lagi, kecuali penyokong penyokong tegar.

Anonymous said...

"Oiii Ijah... CULIK KPALE BAPAK NKA.."

tamimi's theory said...

Sumber MediaRakyat
pautan media rakyat


Kajang 16 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

pautan
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

Anonymous said...

Pesal laki Nurul tak ikot sekali? Dia tak risau ke dengan nasib anak2 dia? Ke Laki Nurul takmo bersubahat?

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive