GOBALA DEDAHKAN RAHSIA "DSAI" MELARIKAN DUIT KERTAS RM 500 DAN RM 1000


AHLI Parlimen Padang Serai yang juga bekas pemimpin setia PKR serta penyokong tegar Anwar Ibrahim, Gobalakrishnan telah mendedahkan pelbagai rahsia dan penyelewengan Ketua Umum PKR dalam satu ceramah di Port Kelang pada Sabtu malam, minggu lalu.

Jelas Gobala, selepas Tun Dr. Mahathir memecat Anwar daripada kabinet, Dr. Mahathir juga telah menarik-balik penggunaan wang kertas Malaysia bernilai RM500 dan RM1000.


“Cuba tuan-tuan dan puan-puan ingat balik peristiwa pada tahun 1998 itu. Kenapa Dr. Mahathir batalkan penggunaan wang 500 dan 1000? Saya katakan bahawa sebelum itu Anwar Ibrahim telah melarikan wang berkenaan ke luar negara, mungkin ke Indonesia dengan menggunakan kapal terbang persendirian dengan jumlah tidak kurang daripada 13 bilion.


Patutlah Anwar jadi sasau dan gila meroyan kerana nak sangat jadi Perdana Menteri. Rupanya apabila Anwar berjaya jadi PM sudah tentu kebenaran menggunakan wang kertas RM500 dan 1000 akan dibenarkan semula.








9 comments:

Anonymous said...

An_War....you are ....NUT!!!

Anonymous said...

Gila banyak tu....7 keturunan pun tak habis.

Anonymous said...

Kalu benar, Allhamdullilah betul la sangkaan aku selama ini.....

Anonymous said...

Dan juga kisah mat Taib yang Terkantoi di Melbourn...Tabik TUN...

Anonymous said...

Dah lama tahu cuma nak tunu pengesahan je. Memang patut le dia meroyan tahap gaban..patut dihukum pancung atau tembak sampai mati je DSAI ni...

PENGKIANAT NEGARA...

Anonymous said...

Aku pun dah lama tahu bab ni .
tapi tak leh nak hebahkan /lapurkan kerana tak ada bukti ,mana nak cari saksi lelaki 4 orang. maaf le Gobala tak layak jadi saksi .

Anonymous said...

aku pun.
satu lagi kalau sesiapa ada cite kenapa wang kertas dua ringgit dan dua puluh ringgit juga ditarik balik .

Anonymous said...

aku rasalah mungkin duit 2ringgit ditarik balik dan duit 20 ringgit dah ditarik balik pasal ada inteligent dah tau ada kerje individu haram jadah dah buat kilang kat luar negara cetak duit tersebut....mungkinnnnnn manalah tau....kan TUN banyak guna penyiasat sebelum membuat sesuatu tindakan....:)

Anonymous said...

he he he kelakar

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive