Sesiapa Yang Menyokog Perhimpunan Bersih Akan Di Murtatkan!!!!



Kita sanggup berhujan panas menentang kes murtadnya Lina Joy. Ada diantara kita masuk lokap Ada kepimpinan PAS termasuk di peringkat Dewan Pemuda termasuk Ulama yang mengisytiharkan jihad. Kafir harbi mereka isytiharkan orang yang menyokong kes murtad Lina Joy ini. Ambiga antara kepalanya dan ada lagi pengikut2nya yang masih bergerak aktif.

Pelik dan hairan macam mana mereka boleh tidur sebantal dan menjadikan dia ketua pula ? dimana perginya pegangan2 mereka?. Ambiga adalah antara mereka yang menonjol dalam membawa isu murtad. Dia orang yang menjadi dalang dalamForum Memeluk Islam. Pemimpin PAS takkan lupa. Benda tu baru berlaku 2008.

Mereka antara orang yang hadir dengan saya semasa kita membuat himpunan membantah isu memeluk Islam yang diketuai oleh Ambiga.

Jangan lupa takbir-takbir yang mereka laungkan, jihad-jihad yang mereka laungkan di depan bangunan Majlis Peguam menentang Ambiga. Hari ini mereka boleh duduk serumah dan boleh pula menjadikan Ambiga ketua, itu yang paling teruk.

Sekarang ini Ambiga ada niat nak memartabatkan Islam ke?. Ada nak mempertahankan Islam? . Jika tak ada, kepada ahli-ahli akar umbi PAS, pemimpin mereka rosak, sedarlah. Kita ini dipergunakan sahaja. Dipergunakan.

3 comments:

Anonymous said...

Kalau dari keturunan banggang, maka banggang tegar hingga ke anak cucu

Anonymous said...

yg halal jd haram? Mana blehhhh

Anonymous said...

yg sobonar ee..yg kristian tentang bn
yg hindu hindraf pun tentang bn
yg lina joy pun cina nak murtad pun tentang bn

yg nak menyamaratakan bumi/non bumi (DAP) Pun tentang bn

kira2 nya pegangan anwar politikal animal ni..janji ko tentang bn skrg..janji bn runtuh

sapa jadi pm tpm ada yg mati ka berlumuran darah ka,,,, itu belakang kira, ....mentaliti low class

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive