Dato Sri Najib Di Larang Berpijak Di Bumi Kedah!!!!!



Rakyat negeri kedah menasihatkan kepada Dato Sri Najib (Presiden UMNO) supaya tidak lagi ke Kedah sekiranya PAS masih memerentah.Ini berikutan seorang pemimpin PAS telah di kejarkan ke IJN berhubung dengan lawatan Dato Sri Najib baru-baru ini.

Seorang pakar Perubatan Altenatif SeMalaysia (PAS) berkata Aura Gelombang Merah yang dimiliki oleh Presiden UMNO itu telah menyebabkan Jantung MB Kedah GAGAL berfungsi akibat terkena RADIASI Gelombang Merah baru-baru ini. --- BERNAMA

6 comments:

Omar Ja'afar said...

susah lah begitu, macammana Datok Najib nak bagi bantuan, sakit jantung jangan di kira banyak lagi orang yang kena, kalau tak percaya pergi ke HQ IJN, nanti takut tak tidur malam, auzubillah mudah2an kita tak dapat penyakit tu, tolong kasi lepas PM la!

Bunga cemamar said...

Kedah bukan PAS punya! nanti la! pada th 2013 kami rampas balik! kami juga rakyat Kedah! meluat kat hampa Pakatan syetan.

Anonymous said...

tuan guru kata baca Utusan mengarut! bagi saya baca utusanlah ilmu saya bertambah! utusanlah membekalkan macam-macam ilmu bermanafaat! tidak seperi HARAKAH! dari muka hadapan sampai muka belakang hanya FITNAF dan MENGUPAT! dari dulu itulah kerja HARAKAH. . muhasabahlah demi untuk negara kita MALAYSIA.

Anonymous said...

Saya boleh agak PM kita rajin kerja! samada dipejabat atau turun padang! tapi macamana dengan mereka yg di bawah PM? tolong PM pastikan! Ibarat sepohon pokok, kalau ashek jaga dahan dan daun saja tanpa menjaga akarnya! sudah pasti pokok akan reput dan terus tumpang! saya bimbang! PRU 13 semakin hampir. . paling penting! ! ! PM kena pastikan aktiviti wakil BN dikampong-kampong! inilah akarnya. . . yang saya nampak wakil BN Kg Berjaya Alor Setar kurang menonjol!kami tk pernah bersua denganya.semua ini adalah tegoran ikhlas dari saya yang amat sayang pada MALAYSIA.

Anonymous said...

Sebenarnya, gejala sosial terkini! bukanlah melanda Malaysia saja! tapi keseluruh dunia, termasuk negara Islam! Tapi isu inilah yang dimainkan oleh pembangkang, yang menyalahkan UMNO 100 peratus tanpa buat kajian terperinci. Oleh itu saya cadangkan UMNO sedaya upaya cari jalan dengan bersunggoh-sunggoh membenteras gejala sosial:- 1) Perkasakan Ugama Islam 2) Tekankan pengajian akhlak dari TADIKA hingga keuniversiti3)Tekankan bab aurat terutama kepada isteri-isteri pemimpin UMNO kerana PAS selalui membandingkan isu tudung isteri ppemimpin UMNO,

Anonymous said...

Gejala sosial di Malaysia amat parah! Wahai ibubapa, masyarakat, ulama-ulama, ngo,dan kerajaan tolonglah buat kajian berterusan mengapa gejala sosial semakin parah! ! ! musnah masa hadapan sesebuah negara itu, adalah berpunca dari keruntuhan akhlak rakyatnya.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive