Nurul Izah Menyalak Pulak.....!!!



Nurul Izzah terus meroyan.

Kali ini dia cuba mengeluarkan "fatwa" haram pula.  Nak jadi ustazah kot...hehehehehe...  Alasannya, dia mahukan transformasi pilihanraya, walau hakikatnya dia telah mengalahkan iron lady dalam UMNO, iaitu Kak Jat di Parlimen Lembah Pantai.  Bukan sekadar itu, Kak Jat juga tewas tatkala memegang portfolio sebagai menteri!

Kak Jat bukanlah calang-calang pemimpin.  Dan beliau terkenal sebagai pemimpin yang turun padang, dan cukup prihatin di kawasannya.  Tanyalah orang lembah pantai, apakah Kak Jat tidak perform?

Namun, pilihanraya di negara ini memang bersih.  Dan kerana itulah, Nurul Izzah dapat menewaskan Kak Jat di Lembah Pantai, hanya berbekalkan janji-janji manis semata-mata.

Apa lagi yang sebenarnya dimahukan oleh Izzah?  Bukankah kemenangan luar dugaannya menunjukkan ketelusan sistem pilihanraya di Malaysia?

Seperkara yang melucukan, anak puaka ini berkata selagi tiada reformasi kepada pilihanraya, adalah haram dan TIDAK BERMORAL untuk Perdana Menteri untuk memanggil PRU.

Hahahaha.. lucu bila Nurul Izzah berani berkata soal MORAL.  Pilihanraya di Malaysia, andai dinilai dari penguasaan Nik Aziz di Kelantan, Lim Kit Sial, Karpal Singh dan keputusan luar jangkaan seperti tumbangnya beberapa buah negeri ke tangan mereka, sudah cukup menunjukkan ketelusan dan bersihnya sistem pilihanraya itu sendiri.

Bila sentuh soal moral, lebih baik kita BERSIHkan ahli politik yang bermasalah.  Anuwar puaka adalah contoh terbaik pemimpin yang tidak bermoral.  Depan belakang semua hantam.  Jantan betina dia sebat.  Itu belum kira lagi Ayatollah Mat Sabun dan Din Puduraya yang punya skandal ahh.. ahh.. uhh.. uhh...  Mungkin itu kriteria terbaru ahli PAS, mesti ada skandal seperti di Selising dan Perupuk!

Apa ada hal, jumpa je Nicky Arjis, mesti dosa boleh terhapus punya!!!

Sudahlah Nurul Izzah, BERSIHkan bapak kau dulu, kemudian mak kau... dasar keluarga PUAKA!!!

10 comments:

Aliffnajmi said...

Nak sampai seluruh keluarga, mak-bapak-pak long-pak ngah-paksu-laki-bini-ipar-duai menang kerusi parliment baru la SPR adil bagi mereka.
Hmmm... semoga Allah tunjukkan kita jln yg benar, Aminn.

Anonymous said...

Tunggu je PRU nanti....BN terkubur jugak nanti.
"dah lama dah"... ayat ni mcm penah dgr jer..

org dulu2 baca suratkabar dan tengok TV je..
so sekarang tunggu je PRU akan datang nanti.

kami genarasi baru dan di zmn skrg zmn IT yang serba canggih maklumat dihujung jari je.
info mmmg laju.....

Wassalam

Anonymous said...

Anon 11:33, Jika kamu Melayu dan Islam, kamu lah orang muda paling bodoh. Jika PR memerintah:
- Tiada Keistimewaan Bumiputra/Melayu
- Kamu jadi macam Melayu Singapore
- Tiada Islam Ugama rasmi
- Malaysia jadi republik
- GLC semua di huni oleh bukan Melayu dari Boss besar hingga ke pekerja bawahan
Kita Melayu/Islam nak kerja di mana ?
- Universiti IPTA dipenuhi bukan Melayu
- IPTA Boss pun bukan Melayu
Kita Melayu/Islam nak belajar dimana ?
- MARA dan semua badan-badan kerajaan utk tolong Melayu akan di kuasai bukan Melayu/Islam
Kita Melayu/Islam siapa nak tolong?
Memang kamu orang muda dasar tak sedar diri. Sedarlah sikit supaya KUASA PEMERINTAHAN KEKAL DITANGAN MELAYU/ISLAM. KEPINCANGAN BOLEH DI BAIKI.

Anonymous said...

ada plak nak menjatuhkan hukum haram..haramjadah adalah betina ni

hitch said...

Lu ingat lu aje tau pasal IT...wa pun tau la ...tu sbb wa xkan pangkah PR......sbb PR tu PaRia mcm lu....lu tgok la nanti saper yg terkubur....
info makin laju la....

kah..kah..kah..

Malay Delima said...

Terbaik la Anon...

Anonymous said...

Lu mmg bangang bin bebal. Lu ingat lu generasi baru byk bijak. Mak bapak ko tu dulu klu xkerana bantuan kjaan skg silap2 ko branak kat celah batu or bwh pokok

pewaris wasiat said...

Anon 11:33, Kamu Generasi Baru yer..??? Kalau kamu nak Tau kamu laa Generasi Baru yang paling Bodoh dan Bangang...Bodoh kamu tuu mengalah kan Lembu Kambing dan Binatang Ternak yang lain...!!! kalau lembu boleh gak disembelih buat gulai ker rendang ker...ni Manusia Bodoh..!!! adooooooi...kesian laa Mak Bapak ko ..!!!! Otak ko ni dah penuh dengan Taik laaa...sama laa dengan Anak si Nuar Brahim tuuu....!!!! ko mampos lagi baguih laaa...!!!

Anonymous said...

Padan muka Anon 11:33 Genarasi Baru konon!! Generasi Baru pakar IT??? Kah kah kah Pakar tonton video sex songsang Anuar Ibrahim boleh le!! Kerana IT le kau jadi seorang paling bodoh di abad ini...kah kah kah

Anonymous said...

Anak puaka Anwargay ni patut di sula punggung nya....aku mintak sangat lah korang di Lembah Pantai kalau puaka ni bertanding lagi di sana dalam PRU 13 enkorang flying kick aja lah kat dia. Tak da hasil langsung...kerja nya mengutuk kerajaan aja...dia aja lah yang betul. Sebijik perangai bapak puaka dan mak puaka dia.Kalau aku jumpa dia rasanya macam nak tarik2, jentik biji kelentit anak puaka ni........@@%**

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive