Mat Sabu Bakal Mendapat PHD Pakar Sejarah Sejarah Dengan Mengkaji Kubur Mat Indera


Sekarang ini Mat Sabu sedang giat menjalankan kajian terhadap kubur yang dikatakan Mat Indera dan mahu mengetahui lebih mendalam bagai mana Mat Indera mati di bunuh.

Mat Sabu begitu teliti dengan kajian yang dibuat mana tau takut2 salah pulak, habis semua keluarga Mat Indera di terjah untuk mendapatkan bukti.

Sampai bila kajian Mat Sabu ini akan selaesai?? Adakah Mat Sabu akan menggali kubur Mat Indera yang dikatakan pejuang Kemerdekaan itu atau pun Mat Sabu Menggali kuburnya sendiri???!!

Mat Sabu cuba untuk menjadi pakar sejarah krana mahu mengukuhkan karier politiknya..Habis la jasat Mat Indera diseksa oleh Mat Sabu...Lepas ni Mat Sabu Boleh Mendapatkan PHD Pakar Sejarah sebelum ni beliau kan tak sempat nak habiskan pengajiannya.

5 comments:

Pemuda TG said...

semoga mat syabu berjaya dalam menamatkan phd nya di dalam penjara

Anonymous said...

Sedang angan-angan untuk membina kawasan kubur tersebut supaya lebih cantik dan menarik. Kutipan derma akan dibuat tak lama lagi.

Anonymous said...

"Masanya dah tiba saya saman Utusan Malaysia sampai bankrap sesuai dengan fitnah yang sengaja diatur untuk menjatuhkan maruah saya sekaligus bertujuan melumpuhkan pengaruh PAS bagi memastikan Barisan Nasional (BN) terus kekal," jelas Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

Hashim Putera said...

Kenapa KDN tak berani dakwa MAt Sabu.....kenapa Polis tak tangkap Mat sabu....Mat Sabu pulak saman Utusan Dajal....cuba fikir


Cukai 6%......Cuba teka sape sebenar jadi PM Malaysia??? Semak jawapan anda disini

harimaumalaya said...

HASHIM PUTERA...

SEBAB KITA DEMOKRASI, MAT SABU ADA HAK NAK CAKAP APA YANG DIA RASA..ITU NAMANYA FREEDOM OF SPEECH..

CUBA MALAYSIA NI DITADBIR PARTI KOMUNIS...MAT SABU BERANI KE NAK CAKAP MACAM TU KAT CERAMAH? BERANI KE ORG NAK CAKAP BENDA YANG ANTI PEMERINTAH?

EH LU PIKIR LA SENDIRI...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive