Gambar Budak Tunjuk Punggung Di Dataran Merdeka Didedahkan...!!



Inilah wajah sebenar budak yang menunjukkan punggung pada gambar Perdana Menteri, DS Najib Razak dan isteri di perhimpunan 'Janji Demokrasi' pada malam ambang merdeka di Dataran Merdeka tempohari. Kami Rakyat Malaysia menyarankan agar pihak berkuasa seperti PDRM dan Kementerian Dalam Negeri (KDN) menyiasat segera perkara ini dan mengambil tindakan undang-undang yang sewajarnya. KLIK DISNI

Nama : Ammar
Facebook : Alice Sakai
Asal : Johor
Pendidikan: Belajar di Cybernetic International College of Technology. Beliau mengambil jurusan Diploma Multimedia Kreatif dalam semester 3.

22 comments:

Anonymous said...

INI GAY BOY !!

Anonymous said...

tangkap cepatttt......

Anonymous said...

GAY BOY NO WONDER SUKA TUNJUK PUNGGONG....SUDAH SEMULAJADI.PAIN IN THE ASS!! SALAH TUNJUK PM NOT INTERESTED SHOW IT TO YOUR MASTER SIAP KAU?

Anonymous said...

gay boy??? tangkap cepat sblm dpt kt Anuar Berahim...mari kita ramai2 toron bontot dia dulu.

Anonymous said...

Org camni memang dah tak kisah pun nak hidup ke mati jadi kapir laknat atau yahudi...mana dia kisah.....so KDN ada tugas barulah untuk bentras perkara ni!!!! Pakai Amaran aje ke???

Anonymous said...

Silap orang hang tunjuk tu .... Nasib baik dekat Datuk Najib, Kalau kat Datuk Seri Anwar Ibrahim.... Dia terkam hang la...... Berak berdiri seminggu padan muka hang!

Anonymous said...

Kenapa anda menggunakan ganti nama "beliau" kepada beruk sekor ni? "Beliau" hanya digunakan kepada orang-orang yang berjasa dan baik kepada negara.

Anonymous said...

MUKA JAMBAN LOOSER...
KALAU JUMPA SURE KENA BELASAH BARUA NIE...
MANA MAU LARI???
SATu MALAYSIA TGH CARI KO BRO JAMBAN???

Anonymous said...

Patut laa rpanya sakai....anak siapa la yang iadap sangat ni..mak baak yang jadi mangsa atas kebiadapan anak nya..

Anonymous said...

Orang macam lahanat ni nak duduk kat Malaysia, hantar je kat hutan Amazon tu biar dia jadi tarzan hidup dengan berok, manusia laknat, rupa macam sial.....

mesra loan said...

Memang macam sakai pon...kahkahkah dpt mmg aku teranjang budak ni .

Anonymous said...

Aku Dari Johor tapi malu Ada rakyat Johor macam berok sorang ni. Jgn Tak tangkap dan sumbat dalam lokap. Lu Balik Johor Kawasan Umno bro....satu kampung dah tahu, Lu dah malu kan keluarga Dan Nama kampung Lu bro....Ada Berani?

Anonymous said...

Elok sangat mamat sekor nie di sula dengan batang buluh, takda maruah dan memalukan diri sendiri. Jangan harap la perbuatan mamat nie boleh memalukan PM. Org bodoh dan tak mampu berfikir ja yang bangga dengan perbuatan yang tak senonoh ini.

Anonymous said...

babi punya budak. Mak bapak suh belajar tu belajar je la. patutnya masa ko kecik dulu campak dlm longkang je. biar mampus. sial la ko.

Anonymous said...

Nama pun dah dekat sama ngan anuar jubo. elok la tu...ammar jubo. ko siap...tungguuu!!

Anonymous said...

PADAN MUKA PENYOKONG2 BERSIH YANG KENA BONTOTKAN OLEH MAMAT SAKAI NI.SEBENARNYA MAMAT NI PAIN IN THE ASS.PENCACAI2 PAKATAN SANGGUP TENGOK DAN SENYUM2 LAGI.

Anonymous said...

ingatkan india...rupa2nya melayu...mmg dasar tk tahu mengenang jasa...tangkap aje..mamat nie...

izman farris said...

apa nak jadi taruh dalam dia suka laaa buragas dok tutuh juboq,aku cukup pantang manusia jenis ni yang tak ada akhlak.dia masuk reman dia tahu dia punya nasib macam mana...

mohd. natar said...

... Ayuh Hishamuddin Tun Hussin (Menteri KDN), apa lagi?...

ooops, sorry. Orang kampong dia lah.

Mana mungkin dia ambil tindakan.

Mesti lepas punya ...

Anonymous said...

oooo.... geng al bontots rupanya....

Anonymous said...

masuk jel...pastu biar bontot dia kene lanyak cukup2 dlm tu.hahaha.
xnk masuk jel g lari jmpa master ko ru...tp kene baya ngan bontot la....

Anonymous said...

ni islam tak ajar tunjuk benda2 ni....

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive