Mat Sabu Mahu Ching Peng Kembali Ke Malaysia..!!!



Selepas berjaya menimbulkan isu komunis dan Mat Indera kini Mat Syabun terus mara dengan kegilaannya yang sudah tidak terkawal lagi. Mat Syabun sudah tidak takut lagi untuk membangkitkan sebarang isu walaupun ianya bakal mendatangkan kesan yang sangat buruk kepada negara sebab kerajaan Barisan Nasional khususnya KDN sudah terlalu lemah dan tidak berdaya lagi untuk bertindak walaupun sudah berlori-lori kertas laporan polis dibuat terhadap Mat Syabun.

Keadaan itu telah memberikan ruang serta peluang yang cukup luas kepada Mat Syabun untuk mempengaruhi mana-mana pihak supaya terpengaruh dengan cerita yang dibawanya. Luangkan masa untuk membaca seterusnya kerja terkutuk oleh Mat Syabun di sini.

Kalau isu komunis dan Mat Indera telah mendapat maklumbalas yang begitu memberangsangkan daripada pelbagai pihak, nampaknya Mat Syabun menjadi semakin sangat seronok dan kini beliau meneruskan misi jahanam beliau bersama PAS untuk melaga-laga semua waris keluarga kepada para pejuang kemerdekaan di negara ini. Sejarah kemerdekaan negara yang sekian lama telah diterima baik oleh semua lapisan masyarakat di Malaysia kini sudahpun dicemari oleh perbuatan gila Mat Syabun.

Apa lagi fungsi KDN yang sebenarnya di negara ini ? KDN dibawah kepimpinan Datuk Seri Hishamuddin perlu mengambil tindakkan terhadap Mat Sabu dan humban Tmbalan President Pas itu kedalam ISA. Kini Segelintir pemimpin-pemimpin PR kini semakin berani menimbulkan suasana ketakutan dalam kalangan masyarakat di negara ini, harap KDN dapt Mengambil Tindakkan...!!! Dari Anak Merdeka

5 comments:

Neilkie69 said...

Salam, masih wujud ke Kementerian Dalam Negari di Negara Malaysia Tercinta ini? Siapa menteri KDN?

Anonymous said...

olang hatam dia punya latok..dia kasi diam ka???ayaaa.manyak lembek ini olang(KDN)...

Hashim Putera said...

UNTUK MEREKA YANG MASIH BEBAAL (Bhg II)

UMNO hanya ditubuhkan pada tahun 1946. Sila baca betul betul. Buka mata dan buka kepala: KMM 1938, PKMM, API dan AWAS pada tahun 1945. UMNO ditubuh pada tahun 1946. Baca sekali lagi : sembilan belas empat puluh enam UMNO ditubuhkan dan bukan sembilan belas tiga puluh lapan. Tarikh 1946 ini pun untuk UMNO telah ditalkinkan. UMNO yang baru ini ditubuhkan pada tahun 1988. Ini fakta sejarah yang tidak akan berubah hingga hari kiamat.

UMNO bukan sahaja TIDAK berani melaungkan – merdeka – malah gerombolan ini telah mengeluarkan slogan lawak seram yang berbunyi: Hidup Melayu! Slogan lawak seram ini seolah-olah orang Melayu 'kurang oxygen’. Masih tidak jelas - apakah pada tahun 1946 dahulu orang Melayu sedang nyawa-nyawa ikan atau kurang oxygen untuk bernafas sehinggakan perlu dilaungkan ‘hidup Melayu’. Atau kerana hakikatnya UMNO ini satu gerombolan yang bebal dan tidak dapat memikirkan slogan yang masuk akal.


Masih lagi bebal...klik kat sini untuk berhenti jadi bebal

Anonymous said...

ini olang manyak bebal...cakap olang bebal dia lagi bebal..so bhg seterus tengah mencari untuk menjadi bebal bin bahlol..komunis tetap komunis

Anonymous said...

jawab ler dulu 2 soalan prof.koy khay kim

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive