Naib Presiden PKR Memperbodohkan Dirinya Mempertahankan Anwar!!!!!!.


Apa la nasib malang Anwar ni...dah kantoi dengan video seks...lepas tu didampingi pula dengan orang-orang yang bengap...semasa video seks tersebar si Johari bedul a.k.a P.Ramlee( tiru macam saya ) nak jadi hero mempertahankan Anwar tapi kontoi secara besar-besaran kerana memperbodohkan dirinya...sekarang ni pula giliran N. Surendren selaku peguam Anwar dan Naib Presiden PKR memperbodohkan dirinya mempertahankan Anwar.

Inilah jawapan yang paling logik kenapa baju Anwar dan Eskay berbeza semasa didalam bilik dan semasa menaikki lif. Night Vision!!!

Cuba lihat Video dibawah ..Lelaki ini memakai baju yang berwarna gelap apabila dirakam dalam keadaan  biasa tetapi apabila menggunakan fungsi night vision..baju yang dipakainya menjadi warna cerah....



Pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) menyifatkan tindakan menyiarkan satu lagi sedutan klip, menunjukkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menggunakan lif apartmen lokasi didakwa melanggani pelacur asing, sebagai perbuatan terdesak Umno-BN berterusan dan terancang dengan bantuan pihak berkuasa.

Naib Presiden PKR N Surendran berkata, pihaknya yakin tindakan sedemikian akan dipertingkatkan ketika pilihan raya umum ke-13 disebut-sebut akan diadakan dalam waktu terdekat.

Sambil menegaskan orang ramai sudah bosan dengan perbuatan sedemikian, peguam ini menambah, beliau yakin Umno-BN akan meneruskan serangan sedemikian selepas ini.

“Saya hendak sebutkan dengan ringkas ... ini kerja terdesak musuh politik Datuk Seri Anwar, mereka merancang dan adakan klip-klip rekaan, dan saya yakin setiap bulan akan ada terbitan macam ini ... ini dilakukan oleh Umno-BN, dengan kerjasama pihak berkuasa, saya berani untuk mengatakan yang ini,” kata beliau ketika dihubungi The Malaysian Insider malam tadi.

“Sebagaimana kami katakan sejak timbulnya klip rakaman sebelum ini, dalam dunia teknologi yang canggih pada masa sekarang, bukan sukar untuk mengadakan bahan-bahan macam ... saya yakin mereka akan terus dengan perbuatan mereka sehingga pilihan raya,” kata beliau yang turut mengakui bahawa warna pakaian dikenakan oleh ahli perniagaan Datuk Shahzryl Eskay Abdullah dalam video yang dipertontonkan pada Mac lalu dan disebarkan menerusi Internet kemudian berbeza dengan dalam sedutan klip terbaru dilihat semalam.

“Ya, kedua-duanya jauh berbeza ... ini sudah cukup untuk mengatakan bahawa ada unsur rekaan dan manipulasi, yang penting untuk dikatakan di sini ialah pihak terbabit mereka cipta bahan macam ini,” katanya lagi sambil menambah, biar rakyat menilai perbuatan mereka. Sumber EP

** Apa pula jawapan balaci-balaci Anwar selepas ni untuk memastikan Anwar kelihatan seperti dianiaya...

5 comments:

Anonymous said...

saya benar2 kesihan dan sedeh dgn penyokong2 Anwar, maseh x dapat nak menerima hakikat bahawa idola mereka sebenarnya x layak nak dijadikan pemimpin kerana perbuataannya, kita maseh banyak alim ulamak yg sentiasa berdoa agar negara ini dipimpin oleh orang2 yg berjuang utk agama, bangsa dan negara, klau beliau layak sudah tentu dia sudah pun jadi PM, jadi terima lah hakikat ini, klau maseh x mahu terima mohon lah kpd ALLAH pertunjuk dgn bangun tengah malam dan buat sembahayang ISTIKARAH mudah mudahan sdr2 dpt pertunjuk inshallah

Anonymous said...

Mudah-mudahan mereka akan mendapat hidayah. Sekurang-kurangnya mereka sedar tidak perlu sebenarnya mengagungkan seorang manusia biasa secara keterlaluan sehingga manusia yang diagungkan itu mendapat peluang besar menutup kekhilafannya. Sesungguhnya, hanya DIA YANG MAHA MENGETAHUI.

Anonymous said...

Itu india surendran boleh menjadi putih dalam gambar infrared !

Anonymous said...

Penyokong lembu Anwar semua bodoh nak mampus. Yang penguam tu belajar sampai jadi peguam pun lebih bodoh daripada penyokong lembu Anwar. Tak kan dia tak tahu pasal CCTV infra red? Kalau dirakam oleh CCTV infra red, semua warna akan bertukar menjadi hitam putih..

CCTV infra red kalau lampu tak dipadam, warna akan seperti biasa seperti ANwar dan Eskay berjalan di lif lobby. Kalau sekeliling gelap, barulah lampu infra red akan berfungsi dan sekeliling akan menjadi warna hitam putih..

Teknologi begini pun tak kan penyokong lembu Anwar tak tahu. Peguam Anwar tu pun tahu tapi cuma buat tak tahu sebab dibayar oleh Anwar berjuta juta...

Duit telah memepengaruhi dan membutakan mata peguam dan penyokong lembu Anwar Bin Ibrahim


Anwar Ibrahim babi.. cakap...
Anwar Ibrahim.... haram jadah...

Anonymous said...

pening lg kpla kak jijah nk selamatkan ANUar...keh3

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive