Vateran PAS Menolak Kepimpinan Mat Sabu!!!!!



Mat Sabu cuba membina benteng kekuatan Pakatan tanpa menjaja Anwar. Ini kata beberapa Pemimpin Vateran PAS membuat kesimpulan inilah realiti politik kotor yang dibawa Mat Sabu di dalam PAS sejak sekian lama. Bagi mereka, tiada lagi perjuangan Islam secara total.

Tiada perjuangan bukan sahaja Hudud, malah Sistem Perundangan Islam sedia ada bakal dimusnahkan, merujuk isu penutupan Pusat Hiburan pada bulan Puasa di Kedah yang ditentang hebat DAP Kedah walaupun ianya termaktub di dalam Undang2 Negeri Kedah. Lalu PAS akur dengan bantahan tersebut.

Strategi membakar hati dan jiwa masyarakat Malaysia ini akan diteruskan sehinggalah ke kemuncak menuju impian Pakatan iaitu pemberontakan ala2 Mesir bkal terlaksana di Malaysia. Jikalau benarlah apa yang cuba diperjelaskan ini, Pakatan memang kemaruk hendakkan kuasa. Sehinggakan sanggup melakukan strategi sedemikian rupa. Tak terasakah penonton2 yang acap kali hadir ke Ceramah Mat Sabu diperbodohkan dengan penipuan sebegitu rupa? Peristiwa Sejarah Negara 61 tahun yang lalu, kini tidak dilihat bermaruah oleh Pemimpin2 Pakatan.

11 comments:

Anonymous said...

bagi aku cerita wira pas - mat indera mempunyai pengajaran yang cukup - mudah inilah akibat bersahabat dengan iblis sebagaimana saranan father nicky. apabila iblis menjadi sahabat dia akan menipu daya kita sehingga memusnahkan hasrat kita yang suci pada awalnya, iaitu ialah untuk menangkap beberapa orang anggota polis yang berjudi dan mabuk pada malam Tahun Baru Cina, sebaliknya gerila-gerila Cina di bawah arahan beliau telah membuat pakatan rahsia dan mengingkari perintah lalu membakar dan membunuh polis - itulah kejayaan iblis menipu daya mat indera. walaupun mat indera tidak membakar dan membunuh polis puncanya dari mat inderalah pihak komunis mampu mengatur serangan ke balai polis tersebut dan seterusnya melakukan kemusnahan yang dia tidak terfikirkan dan melanggar batas peperangan sebagaimana yang ditetapkan olih islam, kenapa dia tidak membelot menyerang kembali komunis yang khianat itu? kenapa dia tidak memikirkan bahawa dalam keadaan darurat masing-masing pihak mempunyai senjata api dan peperangan yang dahsyat bolih berlaku. mat indera ibarat seorang alim yang memanggil sepasukan perompak dan pembunuh untuk masuk ke sebuah rumah demi mengajar penghuni rumah itu bagaimana berakhlak baik tetapi akhirnya seluruh penghuni rumah itu dibunuh dan dibakar, layakkah dia menjadi pejuang jika dia gagal memikirkan akibat pada sebab yang diperbuatnya itu.

Anonymous said...

Salam,
kalau pandangan org bahawa anggota polis adalah talibarut British, penjajah dan komunis adalah pejuang kemerdekaan dimana kita nak letak taraf pasukan keselamatan kita sebelum merdeka? polis, Askar yg berjuang masa perang dunia adakah mereka pejuang? Anak2 angota keselamatan yg bapa mereka berkhidmat sebagai angota polis, tentera sebelum 31hb Ogos 1957 adakah bapa mereka talibarut penjajah? Cuba Fikir dan renung2kan? Kalau mereka yg mendakwa mereka talibarut penjajah melalui kenyataan peristiwa bukit kepung tolong jawap. Sebab bila kata polis salah bukan bermakna bukit bukit kepong sahaja tapi polis seluruh malaya masa tu.. Tolong jawap sikit

Anonymous said...

Tak perlu jawab, PAS memang bingai, bahalol bertingkat tingkat. Ini lah sebabnya bila dah berkawan dgn cina DAPigs, semua yang org cina lakukan akan dikatakan betol. Bahalol punya Mat Sabun...dia ni memang pengkhianat bangsa. suka tenggok bangsa lain naik asalkan bangsa sendiri dipijak pijak...memang juak juak PAS la ni suka memperlekehkan bangsa sendiri macam ali setan yang baru nak alim konon...Haram bagi aku undi PAS....

Anonymous said...

Cuba buat kaji selidik latarbelakang kaum keluarga Mat sabun nihh... nak tau gak, kot2 ada yg pernah jadi ejen british (???) dulu....

Anonymous said...

...Haram bagi aku undi PAS... memang amat tepat sekali kenyataan tersebut.kerana PAS bawa banyak kerosakan kepada negara.

Anonymous said...

mat syabu ni hadiah terbaik PAS-PIS-PUS untuk Najib. Tak sabar nak tunggu apa lagi kebodohan yang dia nak tonjolkan seterusnya...Semua bola tanggung, dari tragedik hotel perdana, toya kena langgar polis, toya claim medical benefit, sampai kes komunis ni, mat syabu ni memang lauk. cepatla buka mulut lagi;-)

Anonymous said...

Veteran PAS tidak perlu tolak kepimpinan Mat Sabu

Veteran PAS patut tolak terus PAS kerana perjuangan PAS yang dah caca marba ... dah tak jelas apa yang diperjuangkan ...

Benarkah PAS itu Parti Islam?

Disini letaknya kedunguan pemimpin veteran PAS

Anonymous said...

menyesal.. menyesal...aku undi PAS...ingatkan mcm dulu lagi memperjuangkan ISLAM..tapi sekarang aku tengok dah macam babi PAS ni..gila kuasa,tamak,maksiat dll..tobat lahom aku ta undi PAS lagi..betul kata tok guru aku...maafkan saya ustaz..semoga uztaz bersemadi dengan aman...Amin..Allah dah buka pekung puak munafikun yg benama PAS..

Anonymous said...

Ada anggota polis yg ditanam separuh badan dan hanya bahagian kepala yg tidak ditanam..kemudian pihak komunis membakar getah sekerap yg diikat pada kayu lalu menitik cecair yg lebur dari getah itu keatas kepala anggota polis tersebut..cuba bayangkan betapa siksanya sebelum matinya anggota polis tu...adakah masih komunis itu.>??..

bertaubat la mat syabu..dek kerana dilantik menjadi ahli lembaga pengarah PBA hang dah lupa ugama hang..bangsa hang..dok jilat pungkoq cina babi lim guan eng..jgn jadi haramjadah..kesian kat ibu yang mengandungkan hang..masyallah..!!


Jumpa aku ludah mat syabu..

Anonymous said...

Melayu yang ada dalam PKM adalah tali barut sebenarnya. Sebab PKM bukan parti melayu asalnya. Melayu dipergunakan demi mencapai cita-cita PKM. Apa kurangnya sekarang... DAP menggunakan melayu-melayu ala Mat Indera demi kelangsungan cita-citanya. Kalau melayu tak sokong DAP.. parti tu tak apa yg boleh dibanggakan pun. Sudah-sudahlah Pas tak payah nak tegakkan benang yg basah. Kalau tak nak minta maaf, lebih baik diam-diam sudah... Orang melayu lagi sakit hati ada lah.

Anonymous said...

Dari dulu,aku memang tak sokong PAS, aku bukan orang UMNO pun dan selalu kritik kerajaan kalau tak betul... Semasa menuntut di UM sekitar tahun 84 aku dapat lihat mahasiswa/wi yang menyokong PAS bukan saja tidak sopan dan macam kemaruk konon-konon bijak Agama. Sekarang ni pegaang jawatan dalam PAS. Aku tak faham manusia yang hipokret seperti kebanyakkan penyokong PAS hendak ....Guru aku pernah cakap Allah tak ada parti UMNO ke PAS ke...tak sokong PAS pun tak apa....kalau tak suka UMNO, jangan undi UMNO tapi kalau undi PAS lagi mengarut.....itu kata guru agama aku.
Hai! orang-orang Kelantan, Trengganu dan Kedahkan ramai yang memondok dan ramai yang belajar ilmu tariqat dan mencapai taraf makrifat..ramai yang menjadi anak murid Tok Kenali .. fikir-fikirlah mana yang bathil dan benar.
Negara kita dah gawat ni..1 Malaysia dah gadai maruah bangsa sekarang komunispula dah jadi pejuang bangsa...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive