HOT BEB!!! Anak Yatim Beragama Islam Dipaksa Murtad!!!! - Di Parlimen Ampang



Dilaporkan sebuah pusat jagaan/rumah/asrama kebajikan anak yatim yang berpusat di AMPANG telah dikesan sedang giat meMURTADkan para penuntut di bawah jagaannya.

Perkara ini telah dibongkarkan oleh seorang warga Singapura yang kebetulan menyertai lawatan sekolahnya di pusat kebajikan tersebut. Beliau mendakwa kanak-kanak beragama Islam disitu mengeluh sedih kerana mereka telah DIPAKSA UNTUK MEMELUK AGAMA KRISTIAN oleh pihak pentadbir bagi mengelak dihalau keluar dari premis tersebut. Sehingga hari ini, kes ini masih lagi dalam pemerhatian dan siasatan Polis serta JAIS.

Selepas kes DUMC, nampaknya gerakan RIDDAH atau MURTAD ini semakin berleluasa di SELANGOR! Dan kes-kes seumpama ini dilaporkan menjadi lebih serius di kawasan-kawasan yang diwakili wakil rakyat fuckatan. Mengapa perkara ini boleh semakin menjadi-jadi di bawah pentadbiran Kerajaan Negeri Fuckatan?!!

Apa pula usaha Zuraida Mak Lampir untuk mempertahankan akidah ummah AMPANG sehingga kini?!! Atau masih lagi terlalu sibuk mempertahankan PELIWAT dan PENZINA agung?!!



Apakah benar wujud usaha memurtadkan orang Islam secara besar-besaran di Negeri Selangor bagi mengukuhkan cengkaman DAP?!!

Ikuti pendedahan Ekslusif selanjutnya di Blog MyMassa. KLIK SINI DAN DI EP

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive