HOT BEB!!! BLOGGER MPP CALL LIM GUAN ENG MINTA PENJELASAN TENTANG MASALAH DISPLIN DI SEKOLAH...!!!!


MPP Online

Gua baru je lepas calling-calling kengkawan lama gua di St Xavier.. Gua bertanyakan pasal undang-undang sekolah tu yang dikatakan membenarkan para pelajar lelakinya berambut panjang..

Terus member gua menafikan dan tanya gua siapa yang cakap macam tu.. Gua pun bagitau kat dia yang Ketua Regim DAP Penang yang tuduh ST Xavier benarkan pelajar dorang simpan rambut panjang..

Member gua sekali lagi nafikan dan kata Lim Guan Eng memang kaki penipu nombor satu di Penang.. Katanya.., sapa tak kenal dengan perangai cina kiasu tu...

Soo.., nampaknya Guan Eng sekali lagi KANTOIII bila cuba nak spin isu disiplin anak dia yang suka ramas nenen hingga ditukar sekolah..

Ada ke patut dia kata anak dia ditukarkan ke ST Xavier pasal kat SMJK Heng Ee tak boleh berambut panjang? Bodoh punya Ketua Menteri !!!
"Anak saya terkejut besar dengan segala pembohongan ini. Beliau juga tidak pergi ke sekolah selama dua hari. Saya berasa sedih bahawa saya tidak dapat melindunginya daripada perbuat keji Umno itu.” 
Jelasnya, anaknya itu berpindah sekolah bukan kerana masalah disiplin seperti yang didakwa oleh blog pro-Umno tetapi kerana mahu menyimpan rambut yang lebih panjang.
Di sekolah asalnya, SMJK Heng Ee, pelajar lelaki diwajibkan menggunting pendek rambut mereka.
- Lim Guan Eng
Dan gua harap sangat pihak ST Xavier keluarkan kenyataan rasmi pasal hal ni.. Kalau pihak St Xavier memihak pada Guan Eng, gua akan panjangkan perkara ni kepada Kementerian Pelajaran..

Mana boleh sekolah bantuan kerajaan benarkan pelajar lelaki berambut panjang beb.. Ini dah melangkaui peraturan disiplin yang ditetapkan untuk pelajar di sekolah tu..

Apapun.., Lim Guan Eng dah KANTOII dalam pusingan kali ni.. Lu sudah goyang la apekkk!!! Sikit hari lu mesti tumbang punya lahh... Lu banyak langsi dulu.. sekarang lu mana mau larii.. Hahahahaha...

4 comments:

MPP said...

Hahahaha... Siot je lu ni MD.. Patutlah asyik tersedak je masa gua makan tadi...

Malaysia Post said...

hhahahaha....nasib baik x tercekik...

Anonymous said...

Dasar Cina Kominis.....nak salahkan sekolah pulak dah...pah 2 UMNO la jdi sasaran bodohnya.Kalau dah tak ada modal untuk bertahan menjadi KM , letak jawatan saja la n balik negara asal tik nenek kau weh.

sultan_kaki_kongkek said...

kes budak tu dikatakan berlaku bulan mei 2011..tapi budak tu tukar sekolah jan 2011..

camne plak tu? budak tu pkai mesin rentas mase agaknya nk raba budak pompuan hongkong mane ntah..haha

lawak tul bace blog umno...cam babi pun ade..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive