Lim Guan Eng Bacul!!!



Penggantungan M. Manoharan selama  6 bulan telah ditarik balik, mengapa boleh terjadi begitu?? Apakah jawapan DAP. Sepetutnya Manoharan diberi hukuman yang yang berat kerana pekara yang dilakukan amat krang ajar dia ingat negara ni bapak dia yang punya ke apa??

CEP DAP memang tidak adil dah la beri alasan yang tidak munasabah, ada ker patut hanya beri teguran tegas saja, memang tak masuk akal, mementingkan jawatan sehinggakan sanggup membuat keputusan yang tidak sepatutnya. Setakat komen di Fecbook untuk memohon maaf sapa2 pun boleh buat. CEC DAP sememangnya tidak tegas terhadap ahli-ahlinya.

Memang kurang ajar si Manoharan ni, sesuka hati jer nak tukar bendera Malaysia. Adakah disebabkan Lim Guan Eng merupakan anak emas DAP maka tiada sebarang tindakan yang boleh dikenakan keatasnya walaupun didapati bersalah dan telah memalukan DAP. Sebelum perkara ini menjadi lebih teruk dan tidak dapat dikawal maka CEC DAP telah mengadakan mesyuarat dan bersetuju untuk menggugurkan hukuman yang dikenakan keatas Manoharan bagi menyelamatkan Lim Guan Eng.


0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive