Mahasiswa/Siswi Di Universiti - Universiti Tempatan Bergolak!!!!!


Risalah ini diedarkan secara besar besaran oleh pelajar pelajar di UM,UPM,UKM & UITM-kenapa dan siapa yang bertanggung jawab? PADI JANTAN


Mahasiswa/siswi mula menyuarakan mengapa anwar di perlakukan seperti ini? Apa yang sedang berlaku di setiap universiti2 ini mengapa mereka mula mempersoalkan kedudukan anwar sekarang, ramai anak melayu yang berpelajaran tinggi tetapi pemikiran cetek!!!

Adakah mereka tahu siapa Anwar Ibrahim? setakat mendengar cerita melalui ceramah2 oleh pihak pembangkang..Ada pelajar dari Universiti Selagor juga yang berhaluan kiri sekarang ini bergerak aktif kebanyakan mereka berminat dengan Hishamuddin Rais, betul ker???

2 comments:

anti bohmau said...

tidak ada salahnya mahasiswa mahasiswi universiti2 di negara kita ni buat mcm ni. elok juga mrk minta nwar buat ujian pengesanan ni sbb selama ni nwar bagi beribu alasan tak nak bersumpah muhabalah, tak nak buat ujian dna, tak nak memberi keterangan & disoalbalas di kandang saksi. jadi apa yg pljr2 universiti ni buat ambo sokong. tengok liat mana nwar nak ikut cadangan yg bernas ni?!! pljr2 ni bukan semuanya sokong nwar un. bahkan ada yg nak tahu sangat2 betul ka nwar tak buat!!!! mari kita sokong!! kesian nwar sbb dah lama sgt kena 'siksa'!!!!

Anonymous said...

Setuju dgn anti bohmau.. Satu Malaysia dah tau team Anwar dok pusing2 bg alasan...

Ni student yg gesa, takkan BN/Umno punya kerja jugak kan...

Tapi kita tau punya, team Anwar mesti pusing2, buat2 tak nampak.. hehe

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive