Hina Sultan Perlu Dikenakan Tindakan Yang Keras...!!!


Penghinaan sebegini perlu diberikan pengajaran yang secukupnya kepada Ustaz Wan ..sampai bila Raja-raja Melayu kita perlu diperlakukan sebegini rupa? sudah banyak penghinaan dilakukan dan rakyat jelata masih lagi menggu apa tindakan terhadap penhkhianat-pengkhianat ini 

Perancangan yang dibuat bukan saja untuk menghapuskan pemerintahan beraja tetapi menghasut rakyat untuk melakukan demonstrasi jalanan bagi menghuruharakan negara ini.

Jika Yang di-Pertuan Agong yang ke-14 Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah ibni Almarhum Sultan Badlishah tidak mengambil tindakan terhadap pengkhianat negara ini maka akan ada pengikut-pengikutnya yang lain akan menyusul menghina raja-raja Melayu.


17 comments:

Otak geliga said...

mengikut pandangan aku ini bukannya taraf menghina tetapi lebih kepada menyatakan kehendak "BERPERANG" dgn Sultan, Raja & YDA.....jelas dia hendak mengHAPUSkan Sultan, Raja & YDA cumanya bukan melalui ketenteraan tetapi lebih kepada menggunakan para DEMONstran yg merelakan diri dihasut Syaitan

Anonymous said...

Mamat ni duk kat sg buluh teringin nak duduk kat dlm. Tak best kut duduk kat luar.
Jenis tak bersyukur hidup dlm negara yg aman. Bnyknya negara tak beraja kucar kacir masing masing berebut nak jadi ketua.

Anonymous said...

Kalau dia tak kena tindakan,konfem 100000 lagi akan menyatakan secara terangan yg mereka sokong mamat poyo ni.

Anonymous said...

Budak nie sepatutnya di buang kerakyatan. Kerajaan sepatutnya mengambil tindakan tegas dan tidak berkpmpromi dalam hal yg melibatkan institusi raja. JANGAN PANDANG SEBELAH MATA WOI..

Anonymous said...

ni ustat ke pantat?

Anonymous said...

nie sekor lagi baso nate gila babi!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Menteri KDN..sila ambil tindakan atas budak biol ni....bodoh berganda2...sapa mak bapa budak ni agknya....malu dpt anak mcm ni...

Anonymous said...

kerat jer laa punai dia..

Anonymous said...

Kalau tak ada Sultan atau Raja, mamat ni mungkin sembah patung patung sekarang. Fikir fikir lah sikit.

usin said...

menghina? tidak! aku tidak percaya ustaz ni menghina raja. apakah yg beliau sebut dalam video tu menghina? tidak sekali-kali. itu adalah isyarat beliau cuba memerangi sistem raja berperlembagaan. beliau istihar perang dgn sultan!!!

Kamaruzzaman Satari said...

Kekadang penat dan bosan gak nk komen hal2 mcm ni.Apa xnya..dh tau hukuman penjara/gantirugi/saman,xdpt mmberi kesan...malah dihukum sorang muncul lg sorang.Knape xdi cabut kerakyatannya terus.Undang2 lain blh digubal,blh dilulus....xkan yg serius cmni,xblh atau adakah ini semua hanya mainan dn sandiwara utk 'test market'.Sebahagian rakyat beria2 mmpertahankan itu dan ini...tp.........entahlah...pikirlah sendiri..asal jgn rakyat dipersalahkan

Anonymous said...

ni mesti syiah ni..pakai hitam je..syiah kan suka hitam..so sape yg wat profile hitam kt FB ni syiah la..hahahaha..

Anonymous said...

Ustaz apa nya kalau mcm ni, keje menghasut membenci sesame saudara Islam, suka hati panggil orang setan.

Anonymous said...

buta dan bodoh.tak nampak ke republik singapore dan indonesia,apa jadi ngan melayu.ni ustad BANGKAI! HAMPEH!

haslina omar lama said...

tak cukup inci

haslina omar lama said...

ustaz nie tak cukup inci
badan pendek
akai pendek
nyawa pendek

Anonymous said...

INI BUKAN USTAZ...INI BABI SETAN...SULTAN JAGA ISLAM DAN HAK BUMIPUTERA...BABI WAN INI JAGA KOTENYA DAN DAP..SAJA...KAU BARUA

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive