Dalam Mesyuarat Cakap Berapi!!!


Di mana kelemahan BN?? apa yang terjadi kepada Negeri Selangor selama pemerintahan Pakatan Haram. Semua janji yang di taburkan kepada rakyat Selangor tidak tertunai dan sekarang ini adalah masa yang perlu di gunakan oleh BN Selangor untuk merampas kembali negeri tersebut.

Jangan duduk goyang kaki saja jangan cari jalan mudah untuk menang..!! rasa mendidih jer telinga bila dengar mesyuarat yang mana ada yang ada tidak puas hati dengan perjalana program, bukan main lantang suara yang tu tak betul yang ni tak betul punya lah berapi bercakap. Terpikir sekejap, apa bila pembangkang di Selangor memekak sana memekak sisini tak pulak orang BN nak menyalak bila dalam mesyuarat kuat pulak menyalak.

Tak guna dalam mesyuarat kuat menyalak sama2 buat buat keje yang mana bocor tu pandai2 la tutupkan jangan  nak salahkan orang jer!!!! prihatin la sikit yang mana membantu ni nak masuk susah nak keluar pun susah kata nak di bantu. Program masih berjalan lagi yang man duduk2 kat rumah tu yg pergi bercuti tu tunjuk2 lah muka jangan hrapakan yang atas saja beri arahan pikir2 la sendiri kalu nak menang!!!

1 comments:

Drakulla said...

Salam Tuan, sudi link kan :
http://bandar-penawar.blogspot.com/

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive