Pelajar-Pelajar Melayu Menjadi Seperti Lembu Di Cucuk Hidung


Anak2 Melayu yang di tarbiahkan oleh Anwar Ibrahim pada hari Khamis yang lalu supaya menjadi benteng di hadapan Mahkamah Jalan Duta dimana hakim akan membuat keputusan pada 9 Jan 2011. Ini adalah pelajar2 yang telah di tipu oleh Pak Nuar. Mesti ada yang kena Jubor kat rumah dia keh..keh..keh 

Sessi dialog dengan satu gerombolan mahasiswa berlangsung di kediaman Anwar Ibrahim semalam, ketiga-tiga anak beranak ini dilihat berucap dan menyampaikan sesuatu kepada gerombolan 'mahasiswa' ini.

Sekumpulan 'mahasiswa' ini akan dikeldaikan pada 9 Januari 2012 - latihan gerakan mobilasasi sudah diatur oleh AMK. Malah siri pertama latihan telah pun berjaya dijalankan yang diketuai oleh Shamsul Iskandar Ketua AMK.

Modus operandi mereka adalah berkumpul di hadapan mahkamah untuk mendengar keputusan perbicaraan Liwat II yang mana pada 9 Januari 2012 merupakan tarikh penghakiman yang mana jika dilihat butir perbicaraan jelas Anwar Ibrahim akan dihumban ke Sungai Buloh.

Jika hal ini tidak dibendung dari awal dikhuatiri berlakunya pertembungan dua kumpulan mahasiswa yang mana saya melihat situasi ini langsung tidak menguntungkan negara.

Pelajar-pelajar tersebut di hasut bagi mengadakan satu demontrasi besar-besaran sekiranya Anwar Ibrahim di dapati bersalah. 

Wahai Mahasiswa... jangan lah kamu menjadi alat untuk kepentingan Anwar! Jangan rosakan masa depan anda kerana terpedaya dengan janji-janji manis oleh Anwar Ibrahim!:- Anti DAP Club

2 comments:

Anonymous said...

Satu negara dah tau puak Anuwar akan buat huru-hara pada 901.KDN buat apa?Najib takut nak ambil tindakan sebab nak jaga populariti atau takut dengan pembangkang?Polis hanya perlu menangkap semua ketua2 yang menganjurkan demonstrasi ni malam sebelum 901,maka anak2 ikan akan hilang arah tanpa kepala2 buat kacau-Tian Chua,Azmin ,Mat Sabu,dll. Kalau KDN takut sangat nak ambil tindakan, lebih baik PRU akan datang kita undi pembangkang sebab bila pembangkan kuasai Putrajaya,maka tak de lah demonstrasi yang menyusahkan orang ramai.Kita beri kuasa pada BN untuk memastikan keamanan, tapi BN penakut!

Anonymous said...

BN takot ngn isu bkn tindakan..
tapi aku tau,ada solution..
mcm bershit rtu laa..kn ada solution..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive