Adam Adli Bagaikan Anjing Tersept, Cakap Tak Serupa Bikin!!!!!



Lihat Gambar Dibawah Ini Untuk Anda Fikir2kan dan KLIK DISINI

Apa kena mengena akta AUKU dengan Tindakan Tatatertip?? apa yang Adam Adli ni merepek, Adam Adli cuma kena tindakan dari UPSI saja bukan dari undang2 AUKU!!! belajar 3th dah bodoh meningkat2 jugak. Aku tak paham budak2 yang macam Adam Adli ni. Ini lah kalu sudah terlebih pandai.

Adam Adli sebenarnya sudah tersepit dicelah2 politik Pakatan Haram dan Adam Adli tidak tahu untuk cari jalan kelaur mahu atau tidak Adam Adli mesti meneruskan pejuangannya kerana dia tahu orang yang ada disekelilingnya adalah orang2 Anwar Ibrahim dan dia tidak kisah apa yg berlaku  dan Adam Adli tadak akan mengaku segala kesalahan yang dilakukan.










13 comments:

usin said...

adam, ko sibuk hadir standby demo kalau anwar 'kedalam'. sedangkan hari yg sama ko kena hadir bicara kes turun bendera. ko kena gantung 3 semester ada anwar ambik port? bahalul bertingkat2. takde sapa peduli nasib ko adam oi!
anwar lepas, tp ko?

Anonymous said...

KENE BAYAR PTPTN....anwar x bayarkan...

Anonymous said...

Adussssssssssss............. buat malu bakal cikgu jer perangai ko ni

Anonymous said...

bodh bertingkat2 serupa macam mangkuk tingkat gak laaa bangang jugak bakal cikgu ni kan.....macam mana nak didik anak org niii....

njah50 said...

Buang sahaja dia dari UPSI. A real IDIOT

Anonymous said...

budak ni kalau jd cikgu pon..tak layak nak dihormati sebab tak hormat org lain..ape lg KPM,blacklistla budak ni.HAHAHAHA..

Anonymous said...

Aku rasa lepas ini BABI haramjadah, atok kote bengkok, Barua lahanat Yahudi zionist ini akan diambil kerja di PKR sebagai pembancuh kopi. Lepas itu semua BABI yg tanggung termasuk seluar dalam beliau pun BABI yg belikan. Lepas itu BABI yg bertanya kepada Adam satu hari CIFUT, baru Adam tahu apa yg kita semua cakap sekarang. Baru Adam akan tahu karipap BABI bagaimana rasanya. tapi pada waktu itu, baru padan muka sememeh Adam, kena toron dgn kote bengkok atok terkutok. Tetapi ada orang ambil kisah pada waktu itu?

Anonymous said...

tak layak jadi guru...

moral hancur dan dah tercatat dalam sejarah malaysia... menghuru harakan keamanan negara... mempermainkan institusi tempat dia belajar...

mcm mana nanti dia ni nak menasihatkan anak murid supaya menjadi baik.. menjaga displin dan berbakti kepada agama, bangsa dan negara....kalau dia sendiri tak berdisplin dan perosak keamanan negara???

senarai hitamkan saja budak ni kerana sudah nampak keburukan yg akan membawa kemusnahan kepada generasi akan datang

rekod buruk budak ni tidak dapat dipadamkan lagi.... tercatat sebagai salah seorg perosak negara

Anonymous said...

engkau saja yang tergila-gilakan idola kau tu Adam, macam saipul juga dulu. Anwar tak ambil tahu pun, ada dia kisah pasal ko. Bukan nak berterima kasih pun pada pengikut-pengikut yang datang menyokong dia, sampai ada yang cedera kena bom, padan muka nasib tak mampui Sepatutnya sebagai pemimpin yang ikhlas berjuang untuk rakyat mestilah ada rasa simpati terhadap mereka yang berkorban untuk dia. Sepatutnya apa salahnya pergi tengok mangsa atau keluarga mereka yang kena bom, sumbangan sikit duit kepada mangsa. kan dia kaya Ini tidak dia berlepas pulak ke luar negara, ada dia kisah. mampuilah hang apa awat bodoh sangat sokong aku. Cuba bezakan dengan pemimpin BN, ada ke mereka perangai macam anwar. Ko selesailah masalah ko sendiri adam, nak buat macam mana. bukan awak seorang yang nasib macam tu, ramai lagi yang melalui dulu masa liwat 1. Cuba tanya ezam, lain kali buat homework dulu. Tapi tak apalah ko belum lagi kena liwat, tak menyusahkan kerajaan, bila ko buat report kena liwat macam si Saiful dulu. Menyusahkan dan menghabiskan duit rakyat asyik tangguh kes saja. Teruskanlah perjuangan ko apa yang ko nak buat, tapi biarlah ikut undang undang dan peraturan sebagai manusia bertamandun.

Anonymous said...

Mahasiswa2 ni bukan ape. termakan kata2 ideologis kononnye tiada kebebasan untuk pelajar. Nak kan kebebasan ape lagi? Setiap negara ade undang2 dan undang2 perlu dipatuhi. As a becoming teacher, u supposed to know that Adam Adli. Jgn nak riak, bongkak dan ego sangat. Kesian kan keluarga kau yang dah bela kau dari kecik. Jgn salahkan org lain kalau dorang salahkan parents kau sbb perbuatan bodoh tu dtg dari kau. tak salah kau nak berpolitik, itu hak kau. tapi gunakan saluran yg betul bukan dgn care kau tunjukkan emo kau turunkan gmbar PM Malaysia sesuka hati kau. sedar sikit kau belajar kat mane, kau duduk kat mane...Ptt dihantar kau kat iran biar kau rase mcm mane peritnye kalau negara kacau bilau. Pity on u!

My Happiness AA123 said...

Aku dulu pun student U tempatan gak... tapi tak pernah rasa tersepit dgn Akta Universiti pun... hmm si Adam nie termakan cakap Anwar pasal bercita-cita nak kaya mcm si Azmin yg ikut buntot Anwar... mmg la ko akan senang mcm si Azmin and si Anwar tu di dunia nie... tapi ingat akan adanya Dunia Akhirat yang pasti akan kita tempuhi...

Anonymous said...

semua kte buta sbnrnyer....yang pasti,blikla kpda Allah.......

Anonymous said...

Si Anwar Ibrahim ni. . dari muda-muda dulu memang suka berpidato berapi-api dan suka berdemonstrasi. . sebab tulah dulu dia kena sumbat dalam penjara. Nah. .sekarang dia asuh mahasiswa supaya meniru cara dia berpidato dan berdemostrasi pula termasuk mempergunakan Adam Adli untuk mencapai cita-citanya, Adam pula betul bendol ikut pula telunjuk si peliwat tu. Mengapa Adam tidak selidik asal usul Si Anwar tu! gunalah akal yang Allah beri. Apa pun tindakan yang nak diambil fikir masak-masak dulu ni ashek ikut saja.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive