Sandiwara Anwar Ibrahim Memohon Ampun!!!!!



Orang ramai mendirikan solat hajat bersama Ketua Umum Parti PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim di dataran Kompleks An-Nahdhoh, Penanti, Bukit Mertajam pagi tadi bagi mendoakan kesejahteraan anak-anak pelajar di kawasan Parlimen Permatang Pauh yang baru memasuki ke sekolah awal bulan ini.

Solat hajat yang diimamkan oleh pengerusi kompleks tersebut, Ustaz Mutalib Maarof bermula jam 8.30 pagi turut dihadiri beberapa kepimpinan PKR negeri dan keluarganya.

Selesai solat hajat Anwar Ibrahim diserbu oleh orang ramai untuk bertanya khabar, berpeluk, bersalaman sambil menasihatinya agar bersabar dengan dugaan yang bakal ditempuh.

Pihak UtaraNews difahamkan, ramai pemerhati politik di P.Pinang melihat kehadiran Anwar ke majlis solat hajat ini hanyalah untuk meraih publisiti serta menumpang populariti Madrasah An-Nahdhoh.

Madrasah ini memang terkenal dikawasan utara dan sentiasa dikunjungi oleh pelbagai lapisan rakyat tanpa mengira parti bagi mendengar kuliah agama pada setiap pagi Sabtu.

Seorang jemaah yang ditemui oleh UtaraNews tidak menolak kehadiran Anwar ke majlis solat Hajat ini bagi menunjukkan kepada masyarakat kononnya rakyat Permatang Pauh menyokong beliau didalam kes liwatnya.

Walhal, ramai yang tak menyedari solat hajat yang dilakukan itu bukan untuk kepentingan politik mana-mana pihak. UtaraNews

12 comments:

Sudir said...

Ohh, gitu ceritanya..

Anonymous said...

Pasti nya selepas ini kami akan merinduimu sayang !...Selamat jalan Romeo

Anonymous said...

tiap kali lepas liwat je solat hajat...

Anonymous said...

Bagus juga soplat hajat tu...insyaalah Allah akan makbulkan..untuk diberikan petunjuk kebenaran...lagi banyak sembahayang hajat lagi baik...Kalo anwar masuk jel...memang makbul lah hajat org ramai...

Anonymous said...

nape xsolat hajat kes 901.....siapa berdusta...d lanat ALLAH.....lg afdhal......hehehe

Anonymous said...

LIWAT LIWAT LIWAT- SOLAT HAJAT LIWAT LIWAT LIWAT LIWAT-SOLAT HAJAT NEK JADI PERDANA MENTERI KONON! HA HA HA HA PERDANA MENTERI LIWAT

Anonymous said...

Pesal tak angkat sumpah dalam masjid lagi ni ?...cuma tinggal 1 hari je lagi...lambat tuul laa

Anonymous said...

Ada penyokong Anuwar masuk kampung aku petang tadi cari bomoh spesil utk anuwar..apolaaa!!

Anonymous said...

Udoh2 le Nua, anjurkan solat taubat plak...

Anonymous said...

aku nampak Anuar duduk macam lepas sontrot China doll...manusia bertopengkan nafsu buas

Anonymous said...

ALHAMDULILLAAH.

AUUU ANU WAR TAK SEMPAT NAK BERSUMPAH TAK PEEEE

DAH BUAT SOLAT HAJAT PUN DAH KIRA BERSUMPAH JUGA, DIAMINKAN OLEH RAMAI PARA JAMAAH,,SOLAT HAJAT MENYUMPAH PELAKU KEZALIMAN LIWAT DAN DIKURNIAKAN KEMAKMURAN KEPADA KEBENARAN .



ALLAH MAHA BESAR

Anonymous said...

ALLAH MAHA BESAR...
xslh anwar wat solat hajat...dapat pahala..kerana hanya DIA sj yg tahu segalanya...hakim pon bkn tahu mcm ALLah SWT tahu..hehehe tp lg baik solat hajat...dari pi wat konsert suara kami yg menelan blanja yg banyk dpt dosa pon bnyk...(maksiat)..wat solat hajat lg bagus..dpt pahala kan?? heheh renung2kn..selamat beramal..moge ALLAH SWT meleraikan kekusutannya

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive