Apa Bila Anwar Ibrahim Sokong Yahudi, Hadi Awang Tumpang Sekaki " Boleh Bekerja Sama Dengan Yahudi"....!!!!!


Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, kerjasama dengan bangsa Yahudi, terutama dalam bidang perniagaan adalah dibenarkan tetapi ia adalah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis.

"Pendekatan kita (ialah) boleh bekerjasama dan berniaga dengan bukan Islam (termasuk Yahudi) tetapi ia mestilah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis ,” katanya dalam sesi soal jawab pada majlis makan malam bersama Pemimpin Pas anjuran Dewan Muslimat Pas Malaysia di sini, malam tadi.

Abdul Hadi berkata demikian ketika menjawab soalan yang dikemukakan oleh seorang pimpinan Pas yang mengajukan soalan berhubung proses perhubungan antara kerajaan Pas ataupun pakatan pembangkang untuk memisahkan hubungan perniagaan dengan bangsa Yahudi sekiranya menguasai kerajaan persekutuan suatu hari nanti.

Matlamat menghalalkan cara..? Kita tunggu penjelasan dari Pok Nik dalam masa terdekat!!

Suara Politik
Taminsari

6 comments:

Anonymous said...

PAS tumpang DAP dan PKR adalah kerana PAS sudah kehabisan ongkos untuk membiyai PRU 13 nanti,PAS cuma tunggu duit Yahudi,duit tokeh2 judi untuk talian hayatnya,

Anonymous said...

Adi... Adi..., memang diakui ada orang Yahudi yang berfahaman Zionis dan ada yang tidak tapi boleh ker Adi bezakan bila berniaga ngan sekor Yahudi dan sekor lagi Zionis. Tak dapek nak nolong kau ni Hadi. Mungkin ini balasan orang yang mengkafirkan saudara sesama Islam, berserabut dah otak kau ni dah Adi. Nampak gaya nya kau akan menghalalkan wang biayaan Zionis pada Nuar. Soseh sesat!!!

meUher said...

Dia SEDAR tak dia berkerjasama dgn CINA Yahudi di MALAYSIA! Cina bukan sebarang Cina oi adiiiii Cina DAP akan lebih teruk dari bangsa YAHUDI!

Anonymous said...

Sessi Parliemn sudah tamat kah? Untung jadi pemimpin macam itu.. sidang parliemn belum habsi dah berjalan-jalan makan anging

Anonymous said...

Nabi PAS cakap kawan dgn setan pun tak pa, ni takat Yahudi. Apa sangat la

Anonymous said...

kawan2, sebelum mencari lebih ramai musuh cari filem “israel vs israel”. first time aku rasa nak keluar air mata melihat aktivis yahudi di israel yang zanggup dicaci hanya kerana memperjuangkan hak rakyat palestin. takkanlah kita nak biarkan mereka ni tergolong dalam golongan yang kita benci. memanglah susah nak cari yang mana ok dan yang mana tak…..tapi kalau kita generalise mereka sebagai zionis bererti kita yang tak bertindak adil. seperti mana kita nak orang bertindak adil terhadap kita. sepatutnya kita patut buat mereka sebagai kawan bukan lawan. tapi jangan la jadi macam anwar, kawan yahudinya terdiri dari yahudi pro-zionis yang terang2 memusuhi islam seperti yang semua orang tahu. mari kita pahamkan maksud yahudi dan zionis. cari dan baca. aku sokong haji hadi dalam hal ini.

tukang tengok

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive