HOT BEB..!!! Video Porno Anwar Ibrahim Layan Ayam Bangkok..!!!



Agak menarik untuk diperkatakan mengenai video Anwar Ibrahim bersama wanita Thailand sewaktu beliau berada disebuah hotel di Kota Bangkok. Video yang mana memperlihatkan Anwar Ibrahim ketua Pakatan PAS,DAP,PKR yang beraksi dengan dua orang pelacur kelas AAA Thailand. Papa Gomo

7 comments:

Anonymous said...

puki punya hal..sume sakit hilang

BuletinOnlines said...

biase la tu bro... sedap2...

Anonymous said...

Aku dan Lan sudah lama saling mengenali. Sejak aku bertemu Lan di dalam mIRC 2 tahun yang lalu di dalam channel "sayang", telah banyak kegembiraan dan kesedihan aku berkongsi bersamanya. Walaupun kami hanya berhubung melalui internet dan telefon, namun aku dapat rasakan sesuatu yang menarik dari Lan. Aku tidak jemu berborak dengannya. Kami bersembang mengenai apa sahaja yang terlintas di kepala walaupun sesekali Lan sering bercerita mengenai seks. Walaupun kami berbeza umur , aku umpama kakak kepada Lan tetapi tidak pula aku memikirkan Lan umpama adik kepada ku. Sepanjang pengenalan aku dengan Lan, aku sedar Lan tak ubah seperti lelaki yang lain, seks menjadi topik perbualannya. Namun aku percaya bahawa dia lebih banyak berhayal dan berangan. Hal ini tidak lansung membuatkan aku berfikiran pesong terhadapnya.

Meskipun umurnya masih muda, namun hayalan nya seperti realiti. Inilah yang menyebabkan aku sangat-sangat ingin mengenalinya lebih rapat.
Jesteru itu, aku merancang untuk bertemu dengan Lan. Malangnya sukar bagi aku untuk menentukan masa yang sesuai kerana cuti aku dan cuti lan tidak pernah sama. Maka aku pun merancang untuk ke Kuala Lumpur pada hujung minggu sebaik sahaja aku tahu lan pulang ke rumahnya bertemu ibu yang tersayang. Malam itu aku menghubungi Lan dari Puduraya setibanya aku pada pukul 10.30 malam. Lalu lan pun bersetuju untuk menjemputku . Setengah jam kemudian, aku dikejutkan dari sapaan bahu dari seorang lelaki berpakaian T-shirt . " Awak nie yani ke?" jawab lelaki itu. Aku terngaga lalu berfikir sejenak di dalam hati "Huh!nie rupenya Lan!Kecik je orangnya, muke cam Eizlan je!" hatiku berbisik. "eh! Awak nie yani ke?" jerit lelaki itu. Lalu aku terjaga dari lamunan. "Ye, yani la nie!" jawab ku dengan lembut. Dari awajah lan yang cute seperti budak sekolah tingkatan satu itu ,aku dapat rasakan die seperti budak hingusan yang tidak tahu apa-apa! "Yani! Dah lama sampai! Jom kite minum!" jawab lan bersahaja. Aku pun mengikut sahaja . "Tapi kemana lan?". Lan mengajak aku ke satu tempat yang dikatakan antara tempat yang paling "happening" di sekitar Lembah Klang iaitu di UpTown, Damansara Utama. "Tapi dengan apa lan?". Lan hanya tersenyum dan menuding jari ke satu sudut. "Wow!" Tak sangka badan kecik cam Lan tue…mengajak aku menunggang motosikal besarnya. Macam tak percaya aku bile melihat kaki Lan terjengket-jengket menyentuh jalan ketika mengeluarkan motornya dari "parking lot". "Eh Lan…boleh ke bawak yani nie? jawab aku berseloroh. "Boleh! Tapi…. apekata kalau yani try drive?" dengan selamba lan berkata sambil matanya memandang "eletrik starter" motornya. " Ok! No problem, just show me the way ok!" .. Kami pun bergerak dari Pudu Raya . Semasa lan membonceng di belakang aku, kami tidak berkata-kata. Tiba-tiba aku menekan brek! "Aduh! Kenapa yani?" soal Lan. Secara tidak sengaja Lan memeluk aku dari belakang. "Eh! Sorry lan kereta depan tue masuk dah kasi signal!" .

Anonymous said...

Tiba-tiba…mmmm…belum sempat aku menelan puding itu….lan terus mencium mulutku . Aku sudah tidak sabar menanti saat ini sejak di atas motor lagi. Lidah lan mula bermain main didalam mulutku..aku terasa ghairah apabila lidahnya bermain dengan lidahku..geseran lidahnya dengan manisan puding didalam mulut kami mengebabkan aku terasa "stim". Lalu aku berdiri dari kerusi dan lan terus memeluk dan menolakku di atas meja makan. Kami berpelukan sambil berciuman dalam dahaga berahi . Dengan sekelip mata baju yang menutupi tubuhku ditanggal dan seluar jeanku dilabuhkan. Yang tinggal hanyalah bra dan pantiesku berwarna pink. Tidakku sangka diam - diam ubi berisi. Lan yg ku sangka budak hingusan ini tetapi seperti seorang yg "expert" dan berpengalaman melakukan seks sebelum ini.

Tidak kusangka sama sekali , walaupun dia tidak punyai pengalaman seks tetapi pengalaman menonton banyak filem "blue" sudah cukup melatihnya bertindak cekap meratah tubuhku. Degupan jantungku mula terasa kuat. Nafasku sesak dibuai keheningan malam yang menghairahkan. Kini tidak ada sehelai benang pun di tubuhku. Kami berpelukan sambil berciuman. Lalu lan menjilat dan mencium leherku.Aroma wangian yang ku pakai membangkitkan berahi lan apabila ia mencium leherku. Gelora seksku tidak tertahan lagi. Lan sungguh bijak! Dia terus mencium dan menjilat kedua-dua "breastku". Aku terasa geli apabila lan cuba menghisap kedua-dua belah "nipple"ku. "Nippleku" digigit-gigit oleh lan seperti bayi. Aku dapat rasakan lan lebih suka melayan "breastku" yang putih lagi gebu ini. Inilah daya penarik yang ku hargai kerana saiznya yang cukup empuk bersaiz 38 membuatkan semua lelaki tergila-gila ingin menyentuhnya!. "Ahhhh…aku terjerit !". Lalu lan berhenti dari menhhisap "nippleku". Dia tersenyum lalu menyapa botol kuning berisi krim coklat lalu menyapukan ke atas kedua-dua belah "breastku". Lan meneruskan kehandalannya. Meramas dengan kuat "breastku". Sambil menghisap nippleku yang sudah tegang. "Pussyku" sudah kebasahan berlinang cecair yang jernih licin. Aku membiarkan lan meratah habis-habisan breastku. Antara bahagian G-Spot yg dapat mencapai tahap klimaksku adalah di bahagian nippleku. Hisapan keatas nipple ku semakin kuat lalu aku mencapai klimaks yang pertama. Aku terasa seluruh badanku mengalami ketegangan lalu terasa seperti terkencing! "Ahhhhhh…..lan yani dah klimaks!" . Semakin banyak cecair "juice" yang keluar dari "pussyku". Lalu meleleh di celah celah pehaku. Lan memandu mulut nya sambil menjilat perlahan-lahan menghala ke pusatku. Jilatan itu menyababkan tubuhku bergetar kegelian bercampur keghairahan memuncak. Aku mengusap rambut lan menolak kepalanya ke celah pehaku. Kini aku membuka kedua belah kaki ku dengan lebar. Satu tahap jilatan dan hisapan yang sangat menggelikan seluruh tubuhku. "Ahhh…aku tidak tahan lagi…" "lan!jangan berhenti lan…teruskan! Ahhhhh sedapnyaa lan!" "lagi lan…kuat-kuat! Ahhhhhhhh" aku tidak tahan lagi apabila lan menjilat dengan lidahnya betul- betul di "kelentitku". Tangannya memegang erat pehaku sambil lidah nya menjilat dan menghisap biji kelentitku.

Anonymous said...

UMNO JGN LA FITNAH BUAT DOSA BASAH...MANA MUNGKIN PEMIMPIM ISLAM KAMI BOLEH BUAT BENDA YG TERKUTUK...IDUP NUAR...REFOMASI

Anonymous said...

hidup anuar reforBASi main konek lagi, tak cukup konek bontot masih terlalu Banyak lagi hehehehee

Anonymous said...

IDUP NUAR DALAM PENUH DOSA!! CAKAP DISABOTAJ OLEH ORANG LAIN TAPI APABILA DISURUH ANGKAT SUMPAH TAKUT WOOOO!!!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive