Polis Mahazalim...!!!



Polis Kejam, Polis Jahat, Polis Zalim semua tu sememangnya ditanam dalam kepala otak kita bernama manusia ni dalam Malaysia. Semua itu dibuat oleh pihak pihak tertentu yang Anti Polis dan terutamanya Anti MELAYU.

Dalam isu seorang remaja Cina yang Koma setelah terjatuh dari motor dalam melarikan diri dari sekatan jalan. Pihak keluarga remaja tersebut menyalahkan pihak polis sehingga menyebabkan anak mereka Koma akibat dari jatuhan tersebut.

Menurut apa yang disebarkan:

Hanya kerana adik saya tidak memakai topi keledar, dia menendang motosikalnya. Kenapa dia berbuat demikian kepada adik saya yang berusia 14 tahun apabila dia hanya boleh mengeluarkan saman?” soal kakak Lim

Itu kenyataan dari Kakak kepada remaja yang telah menadapat kecederaan itu. Satu serangan keatas Anggota Polis sedangkan Kakak remaja itu tidak ada di lokasi kejadian berlaku. Cina Anti Melayu mungkin kita boleh renungkan dengan kenyataan tersebut.

Apa yang pasti dan untuk pengetahuan semua, remaja lelaki Cina tersebut berumur 14 tahun dan sewaktu kejadian beliau tidak memakai Topi Keledar dan tidak memiliki lesen memandu motosikal. Apabila melihat satu sekatan jalanraya diadakan maka remaja lelaki Cina itu telah merempuh sekatan yang pihak Polis lakukan.

Sedikit pun Anggota Polis tidak menendang remaja lelaki cina tersebut sebaliknya remaja tersebut hilang kawalan lalu melanggar pembahagi jalan sehingga mendapat kecederaan. Itulah pekara sebenar yang berlaku setelah Gomo menghubungi Balai Polis Ledang dalam mendapatkan pengesahan mengenai Insiden ini.

Hakikat sebenar tidak dapat diterima oleh keluarga remaja Lelaki Cina tersebut lalu menyebarkan cerita bahawa Polis menendang lelaki cina tersebut sehingga koma. Ditambah lagi Anggota Polis yang bertugas adalah melayu maka serangan hebat mesti dilakukan dan menafikan kejadian sebenar yang telah berlaku. Klik Di Papa Gomo

19 comments:

Anonymous said...

Saya sekadar nak cerita pengalaman saya.

Sedang saya memandu kereta di suatu malam, saya dapati sebuah kereta Kancil sedang tersangkut pada pembahagi jalan. Kereta itu "mengaum-ngaum" cuba untuk melepasi pembahagi jalan itu. Ekzos kereta telah tercabut dan bunyi kereta tanpa ekzos tu memanglah kuat. Nampaknya kereta itu memang telah tersangkut.

Rupa-rupa di hadapan lebih kurang 150 meter ada sekatan jalan raya oleh polis. Patutlah kereta tadi gelabah, nak lari dari road block rupanya!

Semasa melintasi polis itu saya dapati 2 orang anggota polis sedang ketawa kecil memerhatikan gelagat kereta Kancil tu.

Kalaulah polis ni jahat dah tentu dia pergi tahan kereta tu. Sebenarnya polis pun malas nak layan budak-budak yang tak de lesen ni. Tapi budak2 tu yang gelabah. Mungkin keadaan ini sama dengan kes di dalam cerita ini.

Anonymous said...

padan muka..mampus sama cina....hampuskan cina dan india di bumi melayu ini

Anonymous said...

DOAKAN CINA INI SEGERA MAMPUS....

Anonymous said...

Moga2 Cina tu selamat hidup dan dapat memberi cerita yang sebenarnya...Amin.

Anonymous said...

Klo mampus lg bgus.. xpuas hati jom perang la

Anonymous said...

da tak ada modal...kalau era paklah tubuh suruhanjaya...nak syokkan hati puak ni..dan ngo/pakatan akhirnya.. paklah di salahkan sebab jenyah byk ...penjenayah di HEROkan...kini era najib nak diputarkan Provokasi...BN/PDRM jgn cepat melatah mcm dollah@samdol...pakatan n the geng selalu u turn..meka puji dollah sebab telus kata meka..tubuh suruhanjaya akhirnya meka kutuk dollah sebab lemah tangani masalah jenayah...padan muko..PM 1 penggal..

Anonymous said...

Haha. betoi. klu di kaji blk semua ni sbb paklah sbb mula bg muka kt puak2 yg tk reti bersyukur. harap2 mampus cpt cina nie. kurg sorg bakal ahli dap kt malaysia nih.

Anonymous said...

aku mmg xsuka cina….aku nak fuck amoi ja..tp cina mmg camni slalu nak cari salah melayu..

Anonymous said...

apa la masalahnya klau lalu jer kat sekatan tu. bkn kena tangkap pun. kena saman jer pun...x payah la nak membahayakan diri...klau dah kemalangan, koma, patah segala2nya polis jgk yg dipersalahkan. kenapa x salahkan diri sndiri membenarkan adik yg berusia 14 tahun menunggang motosikal!!!!!ni la sikap sebenarnya. asyik nak menyalahkan org lain jer..

Anonymous said...

Saya adalah seorang anggota polis telah membuat rondaan rutin disatu kawasan perumahan bersama rakan setugas dan nampak sebuah motosikal yang dipandu oleh seorang remaja lelaki berpatah balik apabila terserempak dgn kami dalam keadaan tergopoh gapah dan semasa dia memecut lari telah terjatuh mungkin gelabah dan kami pun pergi membantu remaja tersebut dan juga menghubungi ambulan. Ketika itu ramai orang datang melihat ada yang marah kat remaja tersebut dan ada juga yang bercakap secara sinis dan menyindir dengan mengatakan " Kalau Polis Tak Ronda kat kawasan perumahan ni..budak ni tak akan jatuh"

Anonymous said...

tp.....klau ader kejadian jenayah kat sesuatu tempat mesti diorg ckp polis x wat keje la...kerapkan rondaan kwsn kampong/taman kami la..dan mcm2 lg la...

Anonymous said...

keluarga budak tue kena dipersalahkan kerana beri izin budak 14 tahun menunggang motor tanpa topi keledar...lesen ( maybe ?? )..

Kenapa PDRM dipersalahkan ???
Nanti ada lak guna parti politik nak raih sokongan......hmmmm.....typical chinese

Anonymous said...

latest story smlm kat penang,org kampung serang balai polis pasai salah seorng pegawai polis dah "cederakan'mat rempit,alkisah polis tu baling helmet kat matrempit yg "mungkin sedang berlenggang "kat tggh jalan,marah kerana budak2 tu cedera depa serang balai polis.cam na nak jawab tu salah sapa

Anonymous said...

Kasi saman je family cina yg anti melayu nie...kan da ada peraturan yg keluarga akan disaman jika membenarkan anak bwh umur yg tiada lesen menunggang kenderaan...

Anonymous said...

polis dah wat yg ter baek untuk rakyat tp ade segelintir masyarakat yg tk tahu menilainya.....
org yg tahu menyalahkan pihak berkuasa ni sbb diaorg blm kn musibah lagi.....bila dh ditimpa musibah jgnla cri pihak berkuasa....satelkanla sendiri......jgn pandang dr stu sudut,pandanglah dr semua sudut.....

Anonymous said...

PDRM is the best.........i like....

Anonymous said...

skrg jadi polis mmg susah kalau nak tembak penjenayah pun takut sbb skrg budak2 pun jadi kepala gengster.salah tembak bawah umur kang kena saman..jatuh motor pun salahkan polis tapi sebenarnya kau bawak moto macam sial..pijakkan lagi patutnya..

Anonymous said...

CINA MELAYU INDIA SAMA SAJA SATU MALASYIA SATU OTAK SATU LANCAU SATU SATU 2 3 DO REMI

Anonymous said...

kerajaan sama media masa bnyk y tipu, kalau kat tempat saya mmg ada polis = komunis, apa yang penjenayah buat dia lebihhhh lg buat,contoh peras ugut, samun, curi brg balai, jual dadah, rasuah n cm2 lagi, x perlu nk jawab nk backup diorang lah, saya tahu cz sy jnis bersosial n pernah ikot kluar enjoy dgn geng ini cz saya maklum la sy comel hihi..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive