"Anjing -Anjing" Dan "Pencacai-Pencacai" Papa Gomo Mula Menyerang Babi UMB...!!!!! Umno Perlu Berhati -Hati!!!



UMNO kini perlu berhadapan dengan risiko paling besar dalam sejarah media maya kerana terpaksa menggalas biawak-biawak hidup yang bergelimpangan menjanakan hasrat 'Tuan Besar' yang menggaji puak-puak ini dibelakang tadbir.

Jangan dinafikan, imej dan kredibiliti UMNO semakin tercalar akibat perbuatan tidak bertanggungjawab tanpa memikirkan dosa dan noda permainan pejuang-pejuang yang kononnya memartabatkan maruah parti.

Jauh sekali bukti dan fakta yang mampu ditonjolkan, melainkan menghisap lendir-lendir fitnah sebagai pengisian artikel berbentuk dakyah dan tohmahan.

Persoalannya, apa yang perlu dilakukan oleh UMNO bagi membuat 'damage control' oleh blogger-blogger ini?

Suka atau tidak, golongan ini membawa nama baik UMNO kerana sememangnya mereka ini secara langsung bernaung di bawah parti keramat orang Melayu. KLIK DI GWM

9 comments:

Anonymous said...

Gunting dalam lipatan. Lendir celah kelangkang. Hati penuh bangkai. Tekak penuh kahak..tuiiihh. Mulut bau pekong. Celupar mcm mayat hidup...MELAYU xsedar dek diri...

Anonymous said...

sapa kacau sapa... sapa mula dulu konon nak jadi hero malaya. sabtu, 9:00 malam. tv3 siar tentang kapal selam yang tak boleh menyelam. lagi detail..

Anonymous said...

Seronok sungguh segelintir bloggers UMB pakat pakat serang PG. Bertali arus...Dulu kata mereka ada kriteria tertentu yang perlu diikut sebelum terbitkan sesuatu. MAcamana pulak artikel yang serang menyerang sesama bloggers pro BN boleh tak dapat teguran dari ketua mereka. Hmmm something fishylah.

Anonymous said...

Ini lah parasit dalam umb. Dulu berjuang menentang sana sini skrg bila dah dapat kuasa serang sana sini pulak, mula2 kwn bia dah berjaya hilang kawan dan gunakan orng lain untk memecah belah kan umb konon nak transfom org melayu dlm umno la katan.

hitch said...

maklumla dah dpt dana berjuta2....kononya depa la hebat,membantu UMNO lawan pambangkang!tetapi depa ni la paling bodoh.....woooiii malay dilema..kalo kami anjing pertahakan papagomo ko pun anjing jugak...menyalak dan menjilat bontot tun faisal...lebih kurg sama mcam nuar..la....
TV3 pun tlg papagomo per...........malu la weeiiiii....hang x tgok ke majalah3 malam tadi....detail woooo...siap tunjuk lagi dlm kapal selam.....kah..kah..kah....malu weeiiiii...malu weeeiiii

Puteri UMNO said...

Daku dah keliru..apa sudah jadi jgnlah gila publisiti..agak agaklah kalau nak bersaing..pusing kanan kiri jumpa muka tu juga..muasasah lah diri..siapa yang betul siapa yang salah ni..bagi klu sikit..tolong daku keliru..hu..hu..hu..

Malaysia Post said...

hitch: Sebab aku nak jadi anjing la aku buat cam ni...YY buat artikal cakap "anjing2" dan "pencacai2" PAPA GOMO.

Anonymous said...

blogger2 pro bn dah berkelahi sesama sndiri..bguih2..tanda2 besar bn dh nk kiamat.

Anonymous said...

ha ha ha ha atan tak keessssah....

Malaysia ni kecik bro....

kecik punye hal, mau sebar satu dunia ka....

Apa da... open table(ajak berbincang),
slow talk,deal(muzakaroh),
pas tu wat agreement,
aaa kan bleh satle masalah...

otak baik, hati baik, maju malaysia..

...-komen dari budak bukit cari simpang-...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive