Guan Eng Cuba Perbodaohkan Rakyat Pulau Pinang....!!!


Regim DAP Pulau Pinang tidak pernah ikhlas untuk membantu rakyat,untuk setiap satu sen yang dibelanjakan untuk rakyat akan dikira habis sama ada menguntungkan mereka atau tidak,boleh dapat undi atau tidak. Itu saja yang ada dalam kepala otak kaki pembelit dan penipu seperti Lim Guan Eng dan DAP rasis chauvanis ultrakiasu.

Selepas ini ibu bapa yang mempunyai anak anak di sekolah akan menjadi mangsa manipulasi daripada regim DAP.

Kerajaan regim DAP merancang akan memberikan bantuan kewangan RM 100 hanya kepada pelajar darjah 1 ,darjah 4,tingkatan 1 dan tingkatan 4 di kesemua SMK dan SMJK. Borang telah diedarkan kepada pelajar pelajar berkenaan. Untuk pengetahuan anda perlaksanaan bantuan kepada pelajar pelajar ini diberikan secara low profile tanpa menghebahkan kepada umum .Tidak ada sebarang majlis atau pun pengumuman daripada regim.

Kenapa? Pasti anda hairan kenapa Guan Eng yang terkenal dengan politik populis tiba tiba tidak menghebahkan kepada umum...sudah pasti ada muslihatnya..

Menurut sumber daripada SUK dan pejabat Exco Pelajaran Negeri, regim DAP dan Guan Eng dengan sengaja hanya memberi bantuan kepada darjah 1 dan 4 ,tingkatan 1 dan 4,perancangan ini bertujuan untuk menimbulkan rasa tidak puas hati dikalangan ibu bapa yang tidak menerima bantuan dan ia bertujuan untuk mendapatkan perhatian orang ramai.

Apabila isu ini dihebahkan dan menjadi panas,ketika itu barulah kerajaan regim DAP akan mengumumkan semua pelajar akan mendapat bantuan.

Tujuan tersebut dilihat satu strategi bijak bagi meraih sokongan serta topup kepada bantuan pelajaran yang diberikan oleh kerajaan BN baru baru ini.

Berdasarkan maklumat,Pengarah pelajaran negeri dikatakan telah bersetuju dan satu pencapaian lisan diantara exco pelajaran negeri .

Beginilah cara skrip kitar semula yang DAP guna,tak menipu tak belit bukan DAP namanya.. yang puak haprak pula akan puja Guan Eng serupa dewa turun dari kayangan....:- Pisau.Net

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive