HOT BEB..!!!! Pembongkaran Hasan Ali, Terangkat Jubah Hadi Awang Nak Tutup Malu..!!!!!


“Selepas pilihanraya (ke 12)..memang betul saya jumpa dengan Khir Toyo..nak bercerita tentang penyatuan umat..nak cerita tentang akidah..nak cerita tentang syariah..nak cerita tentang akhlak seluruhnya..tanpa saya bersembunyi..tiap-tiap satunya dalam pengetahuan Presiden PAS.

“Bahkan Presiden PAS memberitahu saya..kalau ada orang tanya..dr tak payah jawab..suruh dia telefon saya sendiri”, katanya dalam ceramah ‘Selamatkan Akidah Umat Islam’ di Kampung Pengkalan Peguh, Lahat, Ipoh Perak, 10 Feb - AIDC

President PAS perlu jawab apa yang di dedahkan oleh Hasan Ali...!!!! 

24 comments:

seligisukan said...

Bising lah parasit dalam PAS...

mr paktam said...

puak paling celaka adalah puak yg tak mahu bangsanya bersatu dan sokong usaha penyatuan..

Anonymous said...

Takkan nak menyatukan UMMAH pun nak malu wahai Presiden PAS. biar org nak kata kita ni apa, asalkan Islam bersatu, kita on je.

Nam Ron said...

Setelah dipecat daripada PAS dan menjadi orang terbuang setaraf Zul Kulim dan berahim Ali, hassan ali mula menjadi pelesit yang tidak bertuan...terbang kesana kemari menghasut dan menabur fitnah..hasilnya Sarjan Hasan Ali @ Hasan kayu Jati kini menjadi orang paling 'Bangsat' di antara org2 bangsat yang lain!..Hasan Ali sebenarnya bercita2 nak jadi tokoh pejuang islam tersohor As Syahid Hassan Al Banna...tapi tak menjadi, sebaliknya beliau jadi Hassan Kepala Bana...yang kerjanya menghasut orang sana sini...kahkahkah!.. apapun kalau kita terikut-ikut dengan rentak yang dimainkan oleh Hasan Ali maka sdr samalah juga kita macam sibangsat ini yang telah memilih jalan akhir kehidupan beliau iaitu dengan meninggalkan Jemaah Islam untuk bersama sama golongan-golongan munafik yang menjadikan fitnah sebagai cara hidup.....

Anonymous said...

bagi Pas haram bersaudara dgn org islam lain tapi bersaudara dgn kafir cina Dap halal dan akan masuk syorga

ikut Pas parti sesat...

ikut islam adalah yg sebenarnya... salah satu ajaran islam adalah menuntut penyatuan dan mengekalkan persaudaraan sesama islam

Anonymous said...

Nam Ron hang lagi besar dari pelesit,dan bangsat tepi longkang,hang ni mesti pas kawarji yang bertopengkan manusia

Anonymous said...

Sdra/ri Nam Ron, saya nak tanye? siapa fitnah siapa? Kalau perkara yg dicakapkan olih Dr. Hassan tu x betul, bia lah die tanggong sorang dosa2 nye, kalau kita yang hanya kenal org2 yang disebutkannya tu hanya melalui MEDIA MASSA sahaja, dan terus memberikan gelaran dan mencaci dengan cacian yang biadap dan bodoh..... sdr jugak yang dapat dosa selagi org tu x mengampunkan sdr, sbb org yang sdr kutuk dan maki tu ISLAM?????. Kalau die berceramah tu untuk menyedarkan umat Islam dan ade kebaikan nya, die dah buat satu kebajikan....jgn cepat nak melatah boleh tak?

Anonymous said...

aku harap Hasan Ali benar2 ikhlas memperjuangkan Islam, Melayu dan Raja-Raja...orang Islam yg berfikiran waras pasti akan terima penyatuan sesama Islam...Allah huakbar!!!

Anonymous said...

Nam Ron> Nuar aljuburi,puak2 taksubkau,pencacai dan kau berhijrahlah ke Yahudi Israel...pergi mampus kau dari tanah air ini. Kau juga merupakan duri dalam daging manusia kpd mereka yg beragama Islam/Melayu dan Tanahair dan Raja2 ...kau meme bangsat.

Anonymous said...

Aku suka apa yg Ustaz Kazim kata, kita satu Allah, satu Rasul, satu Kaabah, satu Quran, satu masa berpuasa, satu masa berhari raya, satu agama, satu bahasa, satu bangsa, cuma bendera saja berbeza. Tapi dia org tu, lain bangsa, lain tuhan, lain bahasa, lain kitab, lain hari perayaan, bendera pon lain, kenapa tak nak baik dgn org yg sama dgn kita, kenapa nak baik dgn org yg lain dari kita?

Anonymous said...

wakakaka. knpe ko Nam Ron gelabah sangat. xpyh maki2 la. :)

Anonymous said...

awatnya tak gelabah beruk. makhluk parasit la tuh. takut dgn penyatuan melayu. Dr. Hassan jgn gentar, gua ada bersama lu.

Anonymous said...

nam ron hanyalah seekor sial y merasa dirinya suci.seekor sial yg setiap patah katanya bersembur tahi!

Anonymous said...

Nam Ron. Gunakan otakmu yang dianugerahkan oleh Allah itu untuk berfikir sejenak. Dr. Hasan Ali bercakap kerana perkara itu benar benar berlaku keatas dirinya. Sementara anda dan kita semua adalah orang diluar yang hanya mengetahui ceritanya itu melalui media. Jadi siapa yang lebih tahu perkara sebenar?. Janganlah anda menuduhnya berdusta dan berfitnah. Apa yang elok kita semua buat ialah fikirkan ceritanya sebaik mungkin dan buat pertimbangan yang sewajarnya. Jangan beremosi dalam hal hal sedemikian. Semoga Allah memberi hidayah kepadamu. Amin.

Anonymous said...

aku rasa kat sini yg paling bangsat ko la.kah kah kah! yg terbangsat antara yg terbangsat adalah Nam Ron! babi pun x sebangsat ko.!
kah kah kah kah kah kah

NAM RON YG BANGSAT!!

calon Jati said...

Namanya pun Nam Ron. Tak islamik, tak juga melayumik. Hanya fanatik

Anonymous said...

Nam Ron, siapa ulamak PAS yg bertaraf dunia? adakah tokoh PAS menulis kitab2 yg di akui oleh satu dunia? Berpuluh-puluh tahun korang mengaku Jemaah Islam, kafirkan orang bukan main lagi, kuat sgt ke Islam korang tu? Atau hanya kuat mengkafirkan orang aje,

Mengaku ajelah PAS tu sekular! yang menjadi balachi setia DAP!!

Asal_bukan_DAP.

Anonymous said...

NAM RON tu komen mesti same je... kat blog2 lain pun komen yg same... haha... copy and paste...

Anonymous said...

nama dia NAMRON=N.O.R.M.A.N........

Anonymous said...

oii NAMRON BIN NORMAN..PAS tu jemaah yang "BERTOPENG KAN ISLAM" Ketuanya menghina Nabi & Allah. Berkawan dengan golongan munafik & kafir harbi.. Orang yang kuat iman macam Dr Hassan Ali,Ustaz Kazim dan ramai lagi telah dibuka hijab untuk keluar dari JEMAAH sesat ni.. bukalah minda anda dan fikirkan.

Anonymous said...

Ketua Kencing Berdiri...Namron Kencing Berlari...kah kah kah

Anonymous said...

Namron ni baru betatih kenal puak2 yang cuba menjadi najis dalam masyarakat dan agama, kau selidik betul2 adakah dia buat selama ni menghancurkan agama? dia lantang bercakap pasal akidah umat Islam di Malaysia terutama di Selangor menegur kepada kebaikan adakah itupun kau tolak, kau ni Namron manusia ke iblis ikut buta tuli membantah kepada kebaikan, bila cakap kau bodoh marah, cakap kau tak cerdik kau seronok , yang sebenarnya kau tu lagi sangap keduanya ada dalam otak kau Nam

Anonymous said...

Nam Rom budak hingusan tak mengerti hal dunia dan akirat. Ikut sondol seperti babi hutan.

Tok Gurau said...

Nam Rom ibarat langau terbang kat tmpt najis pastu bunyi je bising last2 result nye satu pun tak berfaedah
biasa le kan nama pun Langau

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive