Remaja IPTA Jadi Buruan Anwar Ibrahim..!!!


Kelab Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI) mahu Datuk Seri Anwar Ibrahim menjawab apakah hubungan beliau dengan seorang bekas pelajar institusi pengajian tinggi awam (IPTA) sehingga dipercayai meminta pelajar lelaki itu mengirimkan 'gambar luar biasa' kepadanya.

Ahli Majlis Syura TIBAI, Abdul Ghani Haron yang mendedahkan perkara itu berkata, gambar dimaksudkan Ketua Pembangkang berkenaan adalah gambar lelaki itu tanpa berpakaian.

Berdasarkan maklumat kukuh yang didapati, katanya, Anwar tidak pernah mengenali lelaki berusia 20-an itu, malah, tidak juga mempunyai sebarang urusan berkaitan pekerjaan mahupun kekeluargaan, sebaliknya, sekadar mengenalinya menerusi laman sosial.

"Justeru, apakah tujuan beliau meminta gambar seperti itu? Mungkin hanya Anwar yang tahu kerana tanpa segan-silu beliau meminta lelaki itu mengirimkan gambar tidak pakai baju dan meminta supaya bekas pelajar universiti itu jangan segan-segan dengannya. :-Utusan

2 comments:

Anonymous said...

Anwar nak buat bahan melancap la tu!!!

Anonymous said...

Astaghfirullah aladzim...apa nak jadi dgn Anuar. Tak takut ke dia pada Allah swt? Semangkin hari dia bertambah berani,padahal sebagai seorang Muslim dan beragama Islam sudah sedia maklum tahu kisah kaum Nabi Luth. Adakah dia merasakan dia tidak akan mati? Adakah dia merasakan dia itu Tuhan? Tak takut ke sekiranya dia nanti akan ditelanjangkan oleh Allah swt di khalayak umum dengan bala? Takut nanti dia tidak akan diterima bumi dan akhirnya memalukan seluruh keluarganya sendiri...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive