Makin lama makin terserlah kebodohan Khalid Gereja ni. Makin lama makin haramjadah Ahli parlimen PAS ni yang sememangnya kita tahu merupakan golongan Edrogan didalam PAS dan juga merupakan barua kepada DAP Kafir Harbi.

Gara gara Uztaz Nasharudin Mat Isa bekas Timbalan Presiden PAS dihentam begitu hebat oleh Khalid Samad ni. Meh layan video dibawah ini:

Satu pekara yang kita dapat lihat bahawa MP Shah Alam ini tidak matang orangnya kerana membidas mengenai hubungan Nasharudin dan Najib Razak sewaktu di Makkah. Malah dalam kenyataan si Khalid Gereja ini juga beliau bercakap soal JAWATAN yang sudah tiada lagi pada Nasharudin. Apa jadah cakap soal jawatan? Apa besar sangat ke Jawatan yang dipegang tu dalam PAS?

Ehhhh rakyat tak pandang le jawatan jawatan ni Khalid Samad. Rakyat melihat ketelusan pemimpin tu baik dari dalam mahupun luar. Kalau nak bercakap soal jawatan hang pun bukannya ada jawatan dalam PAS tu. Setakat ahli Parlimen yang makan gaji buta jelah.

Inilah satu contoh dimana pemimpin Edrogan PAS bercakap lebih sudu dari kuah dari apa pemimpin atasan mereka. Haji Hadi tak bising tapi si Khalid Samad pulak yang lebih lebih. Apa punya binawe le Khalid Samad Gereja ni. Cam Anjing pulak gua tengok.

Buat Nasharudin Mat Isa, lakukan apa yang perlu sepertimana yang Hassan Ali lakukan. Ingat lah bahawa politik ini hanya sementara apatahlagi jawatan yang disandang itu. Pucuk pangkal nya adalah kita sendiri sama ada mahu menjaga Islam dan Melayu dibumi bertuah ini. Persetankan Khalid Samad ataupun pemimpin Pakatan lain yang sebenarnya cemburu melihat tanggungjawap anda apatahlagi bersama Perdana Menteri Malaysia di Makkah. Papa Gomo

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive