Hishamuddin Rais Dah Tak Betul "Bendera Malaysia Bendera Ciplak"


MALAYSIA INI NEGARA CIPLAK. Tokoh berpengaruh dalam Pakatan Hishamuddin Rais semakin berani menghina Bendera Jalur Gemilang dan Lagu Negaraku yang disifatkan beliau sebagai CIPLAK dan tidak releven.

alt

Kedua2 Nadi Negara Berdaulat bernama Malaysia ini mesti ditukar. Itu kata Hishamuddin Rais.

Inilah kebebasan yang dibawa Pakatan. Sehinggakan Jalur Gemilang boleh dikritik secara terbuka. Lagu Negaraku juga boleh dipersoalkan. Semangat patriotik dikikis terus. Bayangkan anak2 anda sedang menonton video di atas. Apa yang berlaku? KLIK DISINI

alt

Fikirlah saudara.... SALAM HARI MERDEKA KE 55..

12 comments:

Anonymous said...

Hishamudin Rais.. Me;layu paling Bangsat ..
Apa sumbangan dia kepada negara mahu pun masyarakat?
Mengapa Bangsat macam ni di beri muka sangat?

Hooii Hishamudin Husin.. buah pelir ko lembik sangat ke ?
Halau Hishamudin Rais ni keluar.. dia tak layak jadi warga negara pun...

Bangsat cabul ni lari keluar negara takut kena tangkap..
sekarang bila diberi muka sikit bagai kaduk naik junjung..

Hoiii Hishamudin Husin ... bangun dari tidur lahhhh....

Makan gaji buta ke ????????

Anonymous said...

Halau saja Mamat Isham ni keluar negara.....duduk Malaysia pun tak ada jasa apa pun....selain buat kacau asyik berdemo saja.

Anonymous said...

habis tu yang cadang bendera baru tu tulin?..bukankah tiru sang saka indonesia? cuba perhatikan merah putih?
lagu negara ku asalnya dari negeri perak terang bulan

Anonymous said...

Dari muda sampai tua hidup hishamudin rais sia sia...apa yang dia mahu sebenar nya ?

Anonymous said...

si bangsat ni asalnya kominis yg aktif sejak kat u tapi kena tendang sebab bahalol. bila dia nak mampos? susah-susah kita santau dia.

usin said...

hisham rais vs hisham husin = bangsat vs pengecut. ikhlas aku ckp, kerana menteri kdn nilah aku selalu hangat hati. yg sokong kerajaan selalu kena duduk tepi, yg jd pengkhianat selalu dpt keutamaan. kau memang sudah tak relevan la hisham husin. kalau penakut, patut awal2 kau tolak bila dilantik jd bos kdn, ambik portfolio lain la...rakyat tak hangat hati!!! kau tau tak, kerana pengecutnya kau, ramai berfikir utk pangkah bukan bn kalau ada pilihan!!!!

Anonymous said...

kesian hishamudin ni dia buat satu kesilapan dlm hidupnya...mungkin kepala otaknya beserabut hingga dia tak bolih berfikir dengan betul.....????????

Anonymous said...

aku tergelak besaq....depa dok cakap ini ciplak itu ciplak...hairan....hairan..depa tu tak copy..tak ciplak...Lifestyle depa ciplak...cara berhimpun depa ciplak...depa tu bapa segala ciplak..PTUIIIIIII








amein755 said...

kalo bangsat ni mampus. . elok kita kencing jer kubur dia. . kalo naksenang lg bg bako jer. .

Anonymous said...

memang hishamudin rais ni otaknya ada masalah teknikal sikit, wayar tak betul sambung sebab itu dia biol!

Tok Merah said...

Hishamudin dah lama duduk dalam buangan kat luar negara. Lari kerana takut di"ISA"kan. Skang dah balik kat sini, budaya haprak mana yang dibawa. Macam dia tu bagus sangat. Orang Sosialis memang mcm tu, patut kena penampar beberapa kali baru betul wayar dalam kepala dia.

Anonymous said...


Dahulu sampai sekarang tidak ada apa benda yang baik dari hisshamudin rais....dapat balik Malaysia buat perangai balik. ehis,ehis,ehis...

cafe ko tu bolek ke aku datang minam kopik....

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive