SUARAM TAJA PENCEROBOH LAHAT DATU




Ng Lum Yong yang Mendakwa Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) Menyalurkan 2 Juta US Dollar Kepada Penceroboh Untuk Menyerang Lahad Datu.

"Saya terima email dari rakan saya yang berada di Manila hari ini, isi kandungan email itu memberi tahu bahawa kejadian di Lahad Datu itu dibiayai oleh sebuah NGO dari Malaysia dan telah menyalurkan USD 2 juta untuk tujuan pencerobohan itu."

"NGO yang diberitahu itu adalah SUARAM yang dahulunya saya dan rakan saya Azwanddin Hamzah pernah membongkarkan isu SUARAM yang menggunakan dana asing untuk merosakan segala-galanya di Malaysia." katanya pada Forum Pendedahan Siapa dalang Serangan Di Lahat Datu di Bukit Antarabangsa disni hari ini.

KLPOS

7 comments:

Anonymous said...

ramai barua asing akan kena cekup selepas ni. lari wooooo.

Anonymous said...

Aku mahu KDN dan POLIS Tangkap semua SUARAM ni dan hapuskan segera NGO haram di MALAYSIA ...tangkap semua barua...dah lama sangat SUARAM ini buat jahat tetapi tiada tindakan.

Anonymous said...

apa lagi Anwar n gang ada berani saman la Ng Lum Yong....takdak teloqq kaaa...sudah jelas lg bersuluhhh,....

Anonymous said...

NO ISA is okey maa..Menteri Amaran can still give Aamaran..if no susah lah that Menteri what say next

Anonymous said...

SAMA2 LAH KITA BERDOA PADA ALLAH & LAKUKAN SOLAT HAJAT.KALAU BOLEH TIAP2 HARI.PEJUANG2 & WIRA2 KITA MEMERLUKAN SOKONGAN DOA KITA.MEREKA SEDANG MENENTANG MUSUH YG MENGGUNAKAN ILMU HITAM.DOA PADA ALLAH DAPAT MEMBANTU PEJUANG2 KITA.TIDAK KIRA SIAPA MUSUH KITA,ALLAH MAHA BERKUASA.ALLAH SAHAJALAH TEMPAT KITA MEMOHON PERTOLONGAN.MARI SAMA2 PENUHKAN MASJID2.

jijan mali said...

waduh.....berat tuduhan ni. KDN kena siasat habis-habisan. Janganlah dok beri AMARAN saja.....

Anonymous said...

Sangat setuju kalau suaram dihapuskan dr bumi bertuah ini.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive