DAP Pencetus Huru-Hara PRU13..!!!!

alt

DAP didakwa terlibat dalam perancangan bersama rakan parti pembangkang dan Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (BERSIH) menimbulkan huru hara pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Bekas Naib Presiden DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, beberapa bukti perancangan strategi Pembangkang yang akan mengganggu kelancaran pilihan raya dengan menjejaskan integriti Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) pada hari mengundi.

"Kami telah menerima maklumat gangguan tertentu dan dokumen berkaitan yang menunjukkan terdapat rancangan jahat pihak tertentu pada hari mengundi PRU13 yang akan datang.

"Maklumat dan dokumen ini mendedahkan suatu strategi licik untuk mengganggu PRU13 dengan mencetuskan kekacauan dan akibatnya merosakkan imej SPR untuk melemahkan keyakinan umum terhadap integriti proses pengundian demokrasi kita," katanya pada satu sidang akhbar di Hotel Estin disini hari ini.


Beliau turut menegaskan, PKR telah berkerjasama dengan Bersih telah berkerja keras melatih orang merereka untuk mengganggu proses pengundian pada PRU KE-13 nanti.

"Kami mendapati telah menjalankan sesi latihan ejen pengundian oleh pertubuhan bukan kerajaan yang dikenali sebagai Tindak Malaysia.

"Tindak Malaysia juga mengaku berkerjasama dengan Bersih, Bersih Yang diketahui ramai mempunyai hubungan rapat dengan pemimpin Pakatan Rakyat," ujarnya.

Sebelum ini, Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia (PSSGM) mendedahkan satu satu surat pekeliling Pilihan Raya Pembangkang mengandungi saranan yang mencipta suasana kacau bilau di pusat mengundi dan lain-lain tempat serta tuduhan penipuan proses pilihan raya. KLPOS

2 comments:

Anonymous said...

Cuba buka blog ‘Empayar Pemuda’. Cari Hot: UGUTAN BUNUH SEBAGAI UPAH APABILA PENDEDAHAN INI DI-BUAT… #GE13 # PRU13 #TOLAK PR #PG13.
memang sial DAP. tengok jangan tak tengok.

Ghazali said...

DAP sememangnya punca yang mencetuskan kejadian 13 Mei 1969. DAP sememangnya parti perkauman yang paling ekstrem dalam dunia. Rakyat Malaysia yang cintakan keamanan, keharmonian, kesejahteraan hidup dan semua yang sempurna, ideal... marilah kita bersama-sama menolak DAP ini walau di mana pun mereka bertanding...


Tolak DAP, Tolak PKR, Tolak PAS... Tolak Pembangkang....idea mesti ada check and balance adalah idea mereka untuk menghalalkan kewujudan masing-masing...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive