Melayu Di Anjingkan..!!!!


A008

Bagaimana (boleh dikekalkan perjanjian kaum kafir musyrik itu) padahal kalau mereka dapat mengalahkan kamu, mereka tidak akan menghormati perhubungan kerabat terhadap kamu, dan tidak akan menghormati perjanjian setianya. Mereka menjadikan kamu bersenang hati hanya dengan mulut mereka, sedang hati mereka menolaknya; dan kebanyakan mereka adalah orang-orang yang fasik. Surah

2 comments:

greed self destruct said...

This Robrt Loft must a dog and pig red bastard army.

Anonymous said...

Tengok apek-apek bangsa PENDATANG MCABIAWAK buat repot polis pasal Papagomo, termasuk psl panggil Cina bangsa PENDATANG!

Saya harap UMNO dan PERKASA jgn. tunduk - mana NGO-NGO Islam/Melayu bela Papagomo? Mereka juga kena buat repot polis pasal MCA ini yg nak MENIPU mengaku sbg bangsa Bumiputera, dgn menafikan Cina sbg. bangsa PENDATANG, dan kalau polis tangkap papagomo, polis juga kena tangkap setiap Cina yg. dah lama hina dan gertak umat Islam/Melayu, termasuk sampai nak bom YB PM Islam/Melayu kita, dan termasuk menafikan orang Melayu sbg. Bumiputera! Lepas itu, kalau Cina dah jadi rakyat M‘sia, bukan bermakna dia bangsa Bumiputera tetapi masih bangsa PENDATANG!

Si CINA RASIS DAPBANGKAI BERULAT, asal bangsa PENDATANG di bawa British laknatlah yg. dah lama memulakan PERANG KEGANASAN terhadap umat Islam/Melayu - dgn menyerang Islam/umatnya, Raja-Raja Melayu, bahasa Melayu dan hak orang Melayu sbg ORANG ASAL bumi PUSAKA tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British-Zionis lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

Kalau di Barat pun(Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal), JANGAN nak berani PENDATANG Cina/India/Barat-Zionis PENJAJAH mengaku dia bangsa Bumiputera - mungkin diTERAJANG bangsa Native Americans/Canadians dan Aboriginal Australians! Tapi kat Malaysia ini, makin BIADAP, sampai nak halang kita panggil Cina bangsa PENDATANG!

Patutnya si Cina PENDATANG MCABIAWAK lawan si CINA PENDATANG GENG KONGSI GELAP dan si CINA RASIS DAP yg. makin GANAS, - tapi dasar DAJAL DUA MUKA si Cina MCA HIPOKRIT ini, umat Islam/Melayu pula diserang bertubi-tubi!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi kembali ke RUMPUN akar, keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive