KERAKUSAN NGA & NGEH - DAP



Dlam beberapa bulan kebelakangan ini DAP telah merancang untuk mengkucar-kacirkan pentadbiran perak yang dipimpin oleh  ZAMBRY ABDUL KADIR..

Ini menampakkan bahawa geng anak beranak ini mahu memecah belahkan orang melayu di perak supaya mereka boleh menguasai pentadbiran perak ynag tidak dipersetujui oleh YANG AMAT MULIA SULTAN PERAK.

Perlu diingatkan dimana kawasan majoriti yang ramai penduduknya melayu supaya bersatu hati untuk menentang geng adik-beradik ini agar tempat yang menjadi hak orang melayu tidak berpindah milik seperti yang terjadi di PULAU PINANG.

 Kerakusan NGA & NGEH untuk mentadbir perak adalah untuk mneruskan perjuanga Bintang 3 yang diterajui oleh CHING PENG satu ketika dahulu...Kedua-dua mereka ini adalah anak saudara kepada bekas presiden Bintang 3 itu....

Post By.....MAN LAKSA 

1 comments:

Megat Alam Gempita said...

Mengikut susun susur galur Ching Peng dan geng-geng PKM memang Nga dan Ngeh ada pertalian darah dengan keluarga Chin Peng di Sitiawan, Beruas dan Gopeng.
Memang patut mereka nak sangat membawa balik Chin Peng ke Malaysia, mendesak kerajaan mengiktiraf PKM sebagai pejuang kemerdekaan dan menentang sangat sejarah menjadi subjek wajib lulus dalam peperiksaan. Pemerintahan DAP di Perak selama 18 bulan dulu pun ala-ala komunis- tolak Sultan, ulama dan menindas Melayu-Islam macam di Penang. Tu pun ada Melayu haprak yg masih tak sedar dok sokong Fuckatan.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive