PULAU PINANG - TANAH ORANG MELAYU SEMAKIN KEKURANGAN

Di Pulau Pinang tanah orang melayu semakin kekurangan disebabkan sikap tamak diri sendiri yang hanya melihat nilai duit yang ditaburkan, mereka bukan melihat nilai bangsanya sendiri.

Orang melayu pulau pinang lemah dengan pujuk rayu yang dilemparkan oleh pemaju-pemaju swasta kerana tawaran yang dibuat dan harga yang lumayan...

Menurutnya, tuduhan Ketua Menteri, Lim Guan Eng bahawa beliau bersikap rasis dengan membangkitkan masalah itu pada Perhimpunan Agung UMNO di Kuala Lumpur tempoh hari adalah tidak berasas.

Penduduk di Balik Pulau yang mempunyai tanah telah dimbil oleh kerajaan negeri (DAP) untuk membuat beberapa projek termasuklah projek KOLEJ SWASTA yang dimiliki oleh syarikat cina.....Disini sunah menampak kan bahawa DAP mahu melupuskan masyarakat melayu di pulau pinang.

Apa yang jelas adalah pembagunan berat sebelah yang dilakukan oleh DAP telah memberi impak yang besar kepda orang-orang melayu di pilau pinag.

Memang menyedihkan kerana selama ini orang-orang melayu jati pulaw pinang haya menumpang di sana yang pada asalnya tanah tersebuat adalah milik orang meayu......Jangan sampai ada orang melayu yang merempat di bumi sendiri....


Post By....MAN LAKSA

1 comments:

Gerakan Timur said...

Salam Ziarah,

Bersama2 kita lanyak fuckatan. Mohon sesama link kan blog masing2 untuk agama, bangsa dan negara.

http://gerakantimur.blogspot.com

Salam Perjuangan dari Gerakan Timur!!!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive