Hati Nik Aziz Terlampau Hitam - Mufti Perak Harussani


13 comments:

Anonymous said...

sikit lagi ikut perangai firaun pulak, ngaku tuhan ... kemaruk kuasa dan berdendam punya pasal ...

Anonymous said...

hati dia asalnya putih melepak, yela hati orang TIDAK melayu. oleh sebab salah UMNO la, hati dia jadi hitam.

parti tupperware said...

Dah ada sikit2. Bimbang tul dgn kenyataan yg kata undi pas masuk syurga. Dia, menjanjikan syurga? Dah tahap mana tu? Tak firaun namanya? Atau, salah tafsir?

Anonymous said...

PRU 13 DAH HAMPIR....TGGU FATWA BARU TGNA..."MENDAKWA DAPAT HIDAYAH JADI TUHAN DUNIA"PUAK PUAK PAS NI....TGNA CKP APA PUN...SUME BETUL JE...DAH MCM LEMBU DI TARIK TALI...

Anonymous said...

Apa? Hati Nik Ajis tu hitam?. Berani sungguh ente kata begitu!!
Setahu ana dia tarak HATI!. Satu lagi, Nik Ajis ni terlampau tererr sampai otak dia pun simpan dalam freezer. Itu le sebab selalu merapu bila berceramah..

rosli osman said...

Dah kata Pas itu (Parti Ajaran Sy........) tu sebab semuanya hitam

Anonymous said...

seorang lagi ilmuan islam yang dibuatakan mata hati, hanya berani menegur kemungkaran (kononnya) disebelah pihak sahaja.

Anonymous said...

patut pun nabi SAW dia perlekeh, dia nak jadi tuhan saperti DAJJAL ALMASIH INGIN MENJADI TUHAN.

Anonymous said...

anta mau dengar catu cerita, orang PAS(Parti Ajaran Sesat/parti anak syaitan) bila meninggal dunia....dikuburkan bersama bendera PAS.,,dan dipesan kepada MALAIKAT...."ini orang kita..jaga baik-baik".....ana dengar khabor je..

Anonymous said...

Cuba kamu semua pikir nik ajis berbaik dengan DAP? Apakah jadahnya. Di ajak bermuzakarah oleh UMNO tak mahu.Apalah salahnya berpadu dengan UMNO pati wakil masyarakat Melayu.Tapi banyak dalih kunco2 nik najis ni. Ni dah menunjukkan kepada kita nik najis ni bukan pandai sangat tentang agama Islam. Oleh kerana dia berkupiah dan berjubah dia nampak macam orang alim.(lebih kurang musang berjanggut filem P.Ramli) Lantas buat fatua yang mengkafir,menidakkan sembahyang saudara seislam. Apa kata kalau kita pakaikan dia topi kep dah macam apik yang berbau orang tua ni. Aku tak berani nak suruh orang tua ni jadi PM kita. Mati kita nanti dok makan pucuk ubi dan makan bubur setiap hari. Muka orang tua ni hanya layak kerja dia bertani,nelayan atau tak tanam tembakau,tanam tembikai kee baru padan dengannya. Fuii.... apalah asik2 mengeluarkan fatua yang memesongkan akidah saja nik n ajis ni. taubatlah nik sebelum nikmat bercakap kamu tu di ambil balik oleh Allah SWT. Soal dapat pahala atau tak itu hak Allah Nik. Jangan kamu memandai2. kamu tu insan biasa dan rupa mu pun maha bodoh. Pengikut Nik jangan juga jadi bodoh sama . UMNO itu bukannya pati Najib. Tapi UMNO itu pati untuk menyatukan orang2 melayu yang beragama Islam.

Anonymous said...

Jangan bimbang Hai orang Kelantan dan kedah. Menentukan orang itu masuk syurga atau neraka itu hak/kerja Allah SWT. Nik Na jis dan orang PAS( Pati Ajaran Sesat) tak berhak menentukan kita masuk surga atau neraka. Malahan nik na jis pun tak tahu pun dia sendiri dapat masuk surga atau dok. Dia mengancam orang Kelantan dan kedah supaya berbaiaah. Itu bukan atas suruhan Allah atau Nabi SAW.Tapi untuk kepentingan kerjaya,poket, pengikut dan pangkatnya saja. Tak kan orang kelantan dan kedah bodoh2 kot. Undilah BN untuk kesejahteraan org Melayu dan Islam yang diperjuangkan oleh UMNO selama ini.Asyik2 hudut3... tapi masa pilihanraya. Tapi bila berkuasa di kelantan dan kedah dak da pun nak jalan Hudut di negeri itu. Hai Nik Na jis itu semua RETORIK DIA masa pilihanraya saja.

Anonymous said...

buat sesuatu jangan kita harapkan pahala,,,kita buat dengan nama allah..kalau kita buat sesuatu berharapkan pahala dari allah nescaya neraka jawapnya...Pernah diriwatkan...seorang hamba yang taat kpd allah, ketika malaikat datang nak ambil nyawanya dia bertanya kpd malaikat surga mana yang dia akan dapat...maka malaikat mengadap allah dan memberitahu perhal org tu dan allah berkata ia akan msk kedalam neraka...

Anonymous said...

Bila mufti kutuk orang lain macam tu, actly dia menjatuhkan imej sendiri. Tambah2 dia MUFTI.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive