PAS MENGHALAL ARAK DI SELANGOR....!!!


PAS sudah tidak berdaya menangani isu arak yang sekarang ini hebat di permainkan oleh PKR dan DAP. Melihat dari segi hukum seperti mana yang kita tahu PAS sememangnya cukup jijik dengan arak sehinggakan tidak boleh mendengar sedikit atau secebis perkataan pun tentang arak di telinga mereka pasti mereka melenting.

Dengan kepentingan politik mereka ini semakin tidak menhiraukan pegangan dan pendirian yang dilaung-laungkan PAS selama ini. Sekarang ini PAS menjadikan arak sebagai pendapatan bagi mereka sehinggakan mereka sanggup mempertahankan sesiapa saja yang meghalang mereka dan tidak kira walau pun parti sendiri.


Seharusnya Khalid Samad yang sepatutnya mempertahankan pekara sebegini, tetapi sebaliknya berlaku, kerana mahu mengekalkan kedudukan belau didalam parti, ini bermakna PAS tiada apa2 fungsing didalam pakatan hanya boneka semata2 untuk mengaburi segala2 gejala haram PKR dan DAP dari mata islam da orang melayu.

Ini bermakna PKR dan DAP telah berjaya mepergunakan PAS untuk mengaburi mata orang islam dan melayu yang mempercayai mereka selama ini. Khalid Gereja tidak dapat berbuat apa seperti 'lembu dicucuk hidungnya', sedangkan pekara tersebut adalah salah disisi agama. Adakah pemimpin2 PAS ini sudah terpesong agamanya?



Post By....MAN LAKSA

1 comments:

Pemuda TG said...

Burgh.....tersedak plak...lepas minum pasberg nih.....kah kah kah...khalid kipas lipas.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive