Air Mani Anwar Bersepah-Sepah....!!!!


Anwar Ibrahim masih menyimpan rahsiah dan tidak mahu membuat pengakuan kes liwat beliau terhada Saiful. Setelah sekian lama Anwar menangguhkan kes beliau masih tiada pengakuan yang dibuat...

Beberapa hari lepas, akhirnya Anwar datang juga ke Mahkamah Tinggi Kuala Lumpu bersama peguamnya untuk memebicarakan kes liwatnya.

Setelah memberi keterangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur  terdapat kesan air mani pada seluar dalam Saiful Bukhari dan ada salah satu kesan air manai pada kapas yang di ambil melekat pada dubur Saiful. Jelas sekali memang Siful di liwat.

Dalam pengesahan tersebut nama yang diberikan kepada air mani tersebut  adalah 'Y' kenapa diberi nama 'Y'?? siapakah 'Y'???..

Anwar Ibrahim percaya tuduhan liwat yang dikenakan terhadapnya tidak mungkin akan digugurkan walaupun wujud bukti baru menunjukkan tiada unsur penetrasi sebagaimana didedahkan di mahkamah tempoh hari..

Ketika perbicaraan kes tersebut di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur tempoh hari, laporan awal menunjukkan Saiful ada memaklumkan doktor Hospital Kuala Lumpur (HKL) bahawa Anwar telah “cuba” untuk meliwatnya dan tiada penetrasi.

“Tapi saya didakwa meliwat bukan cubaan meliwat, dunia mana pun kes seperti ini sudah dibuang,” kata Ketua Umum Pakatan Rakyat yang mengulangi kesnya harus ditarik balik.

Apa bila mendengar pertuduhan itu Anwar mula membuat helah untuk menggugurkan kes tersebut...


Apa sekalipun jelas menunjuk kan Anwar Brahim semakin tertekan dengan bukti bukti dalam kes Liwat ini. Dan ekoran ini Anwar akan gunakan apa sahaja untuk meminta di gugurkan kes liwat ini. Ingatlah Allah Maha Besar.



Post By....MAN LAKSA

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive