Calon PAS Menompang Di Rumah Kerajaan...!!!


Calon Pas yang Merlimau telah mencanang satu merlimau untuk meraih undi dari pagi sampailah ke malam. Banyak cerita tentang calon Pas ini. 

Pas telah membuat ceramah2 besar-besaran di merlimau dengan memanggil tokoh2 agama yang terpimpin untuk menyampaikan message yang tidak berguna.
  

"Tak Sadaw Diri" Ayat orang melaka, calon Pas ini sebenarnya bukan lah seorang guru, yang menjadi guru adalah isteri beliau dan Yuhaizad telah bermastautin di Kompleks Kediaman Guru di Jasin, perumahan guru itu telah diminta oleh isteri beliau yang berkerja sebagai guru.

Sudah la isteri beliau berkhidmad dengan kerajaan dan duduk dirumah kerajaan dan sekarang mahu menentang kerajaan pula, lebih kurang macam drama cikgu Nor Mala jer, lepas ni boleh la isteri Yuhaizad  ambil MC untuk mengikut suami nya berkempen....heheheh

1 comments:

sejahtera39 said...

ada juga manusia mcm ni ujud didunia moden ni.

Ibarat melepas anjing tersepit aje...masa susah laki xdekerja xmampu sewa rumah mahal bila dh bagi kemudahan dah xingat jasa kerajaan BN malah durhaka lagi...memang xsadaw diri...

inilh org yg nk kita pilih jadi pemimpin??? ramai lagi golongan mcm ni dinegara kita ni..jenis manusia yg tak tahu bersyukur dengan rahmat Allah..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive