Anak Melayu Gay Yang Kahwin Tempoh HariTidak Dibenarkan Pulang Kemalaysia!!!!



Kesian betul mamat GAY melayu yang baru berkahwin sesama jenis di Ireland tu, nak balik Malaysia pun takut kerana kemungkinan dia diapa-apakan.

Itulah akibatnya kalau buat perkara-perkara pelik tanpa berfikir terlebih dulu. Sekarang ni sapa yang susah.., dia dan keluarganya jugak yang susah.

Tapi tak apa.., gua nasihatkan Ariff Alfian tu supaya tunggu je Mr Anwar Ibrahim jadi PM Malaysia. Masa tu boleh lah balik sebab Homoseksual mungkin akan dibenarkan..

Kan Mr Anwar tu pun sama jenis dengan Ariff jugak.., cuma dia tu jenis habis madu sepah dibuang. Mana dia berani kawin dengan kekasih gelap dia tu..

So.., Ariff Alfian terpaksa lah tunggu yee.. Ramai GAY yang tunggu Anwar jadi PM ni.. Itu je jalan penyelesaian kalau GAY nak bebas di Malaysia..


Ariff Alfian Rosli, pelajar Malaysia yang melangsungkan perkahwinan sejenis di Ireland menyatakan ketakutannya untuk pulang ke tanah air.

Dalam kenyataannya kepada akhbar The Irish Times hari ini, Ariff Alfian berkata, dia bimbang dengan keselamatan dirinya jika pulang ke Malaysia

” Saya bimbang dengan keselamatan saya namun ingatan saya masih dengan keluarga dan rakan-rakan di sana. Saya tak pernah mahu perkara ini menjadi berita utama,” katanya kepada akhbar itu. MPP

23 comments:

Anonymous said...

Pergi mamposlah engkau.Jangan balik sampai engkau tumpo.

Anonymous said...

takut balik malaysia ??? kahh.kkahhh...kahh

hang tak takut balik jumpa Allah dialam barzakh nanti ka?

GEN2 FELDA

DENORISH said...

Akibat nafsu songsang ibubapa menjadi mangsa keaiban seorang anak, musnah segala harapan ibubapa yang inginkan anak yang akan berjasa pada ibubapa Agama,bangsa dan negara. Kalau makbapak kau tau macam ni yang kau akan buat pada mak bapak kau masa kecik dulu pijak-pijakkan je dari dah besar macam ni jadinya.Sesungguhnya hanya keimanan dan takwa sahaja yang boleh mengembalikan hak kamu sebagai muslim sejati. Bertaubatlah wahai Ariff

Anonymous said...

harap muka ja segak..hmm..tapi dosa free je tibakan??

Anonymous said...

jgn harap la ko nak jejak kaki kt MALAYSIA.....mmg ade yg mkn kaki nti kang....

Anonymous said...

Mongkok bangsa melayu umgok ni kan ugama nya sekular kenapa nak larang dia balik oiii dia pun melayu umgok kan ke..ke...ke...

Anonymous said...

akhir-akhir zaman ni ramai tempah tiket keneraka. jaga-jaga zaman dulu ada yang jadi batu tengah menyondol sesama sendiri

Anonymous said...

sedap ke main bontot lelaki?

Anonymous said...

Allah ko xtakot pulak..yg nak takot dengan rakyat malaysia napa...agakw la kan...

Anonymous said...

belajar pantai2 tapi akal letak kat bontot.....

Staphylococcus aureus said...

anonymus 11.45 AM

aik beria benor ang nak dia balik~~~ XD oh yaa lupe lak org PR kan sokong seksualiti merdeka~~~ tu yg ang desperate sangat nak dia balik sini kan? lastly UMNO gak ang petik? hahahahaha~~~~ gila bontot btui org² PR neh~~~

mat syabu said...

dia kena balik selesaikan hutang dia.setakat gay dekat malaysia berlambak, jgn buat2 pejam sebelah mata.yg kawin pun masih cari bontot

Anonymous said...

Dah suruh dia bayarbalik duit tajaan PETRONAS belum? BREACH CONTRACT ...

Anonymous said...

11.45

ko ni kan nak kata biul boleh juga. tapi aku rasa lagi la tepat giler. yang dok sokong gay ni bukan ko punya idola ke anuar berahim tu. tak payah lah nak tuding jari kat orang lain. UMNO tak pernah benarkan benda ni. nuar si tua tu je. ntah2 ko pun same he he. tu yang nak sangat malaun sekor tu balik. ha ha ha. kaki bontot gak rupanya.

Anonymous said...

Bagaimana pun jika di bandingkan. Arif Alfian lebih 'bertelur' dari Anuwar Gay pondan kote bengkok.

Anonymous said...

ambillah kisah mamat ni sebagai pengajaran buat kita semua,pada anak2 muda ingatlah kesusahan ibu bapa terpaksa korbankan wang ringgit jadi janganlah dibalas sebegini...

Anonymous said...

takut nak balik malaysia tapi tak takut nak balik berjumpa dgn Allah....

bertaubatlah selagi ada masa....

Anonymous said...

si ariff ni haram jadah, tuhan dh buat setiap manusia ada psangan dia bntai crik konek gak bdoh btul baik ko potong konek ko pastu isap sndiri..........

Anonymous said...

Jangan bagi peluang dia balik Malaysia. Wahai membe2 kat airport tu,,, kalo nampak kelibat dia, pastikan kaki dia x jejak kuar kat airport tu. Kalo dia dapat kuar kat airport tu habis lah budak2 melayu kita ni. Yang pasti mesti ada yang cover dia nanti. Paham2 jer lah sape yang nak cover dia tu nanti.hihihihihi

Anonymous said...

Budak Gay ni kalau masuk Malaysia, pandai-pandai lah kamu cari ASID GETAH , pandai-pandailah baling kat mukanya, Tak dapat hari ini tahun depan dan sampai bila-bila kalau jumpa.ini baru betul-betul beri pengajaran terhadap manusia yg songsang dan melawan sunatullah.

LANNJUNE said...

APA NAK JADI DGN BUDAK BODOH NI .. AGAKNYA DIA NI SOTONG KOT .. C LEMBUT .. TAKUT NAK BALIK KE MSIA SEPATUTNYA TAKUT PD ALLAH SWT ADIK OOOOI DGN PERBUATAN SONGSANG DLAKNAT ALLAH .. ISH2 TERLANJUT TERSESAT TERJERUMUS .. DIRI KEMANA BANGSA KEMANA AGAMA KE MANA .. HANCUS MUSNAH MASA DEPAN GELAP .. TERKLUAR AKIDAH SEMUA DEK KESILAPAN
SENDIRI

Anonymous said...

Kepada Arif Alffian,
Tak perlu hang nak takut pada rakyat Malaysia..Kami ni manusia..lepas sebulan kami pasti lupa tentang hang..Tapi simpannlah ketakutan hang kat Allah..Dia yang memiliki hang bukan nya kami rakyat Malaysia..Pulanglah ke jalan yang lurus..Bertaubatlah..Hang kan org pandai..takkan hang boleh hafal buku anatomy sebijik tapi hang tak boleh fikir sikit tindakan hang nie betul ke tak..Bertaubatlah sebelum hang terlambat...bukan kat hang sorang jer..mesej nie untuk semua...

moolana said...

Anda sungguh biadap kerana menuduh tanpa bukti. Kebiadapan anda akan terbalas satu hari nanti.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive