Guan Eng yang Kerakusan.....!!! Peniaga Melayu Menjadi Mangsa


Man laksa berasa sedih apa bila melihat video dan gambar yang dirakamkan blogger MPP di Pulau Pinag.













Post By....MAN LAKSA

4 comments:

Penditakainsingkat said...

Salam,

DAP tahu UMNO tak boleh buat apa2 dah kat Penang.

Gerakan dan MCA pun dah mcm tak ada.

Jadi terpulanglah kepada rakyat Penang utk tentukan nasib mereka di Pulau Pinangpore itu.

suaralensa said...

kasihan, kecewa, MARAH !
inilah akibat apabila diperintah oleh RACIST !
jgn sampai dah jadi macam Singapork baru nak sedar...

kanjengbersabda lagi said...

Ini lah mangsa keadaan yang sengaja ingin menyusahkan masyarakat. Mereka merasakan mereka lebih berkuasa dari orang lain ... Maka barulah menyesal kerana kita mengikut DSAI dulu... tapi tak sedar juga sebab sekarang sedang berkuasa....

hangkedee said...

Padan muka di sini banyak Penyokong tegar lalat lalat,langau langau Hijau pekat yang bodoh piang

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive