Tok Guru Nik Aziz Buang Air Sambil Belari....!!!


Tok Guru Nik Aziz tidak akan menaikkan tarif Kelantan..??? sungguh menakjubkan Ketua Menteri Kelantan ini, beliau telah memberitahu bahawa tarif air di Kelantan akan dinaikkan pada Oktober tahun lepas tetapi mengapa tidak dilaksanakan?

Man Laksa Mendapat tahu di Kelantan masih ada kampung2 yanag tidak menggunakan air kerajaan dan masih menggunakan air perigi yang di pam menggunakan motor. Kemana perginya Jabatan Air  Kelantan merka tidak peka dengan masalah rakyat? seharusnya pekara sebegini sepatutnya tidak boleh di biarkan kerana air adalah sumber utama kepada manusis.

Sungguh kesian kepada rkayat Kelantan dengan keadaan yang begitu daif. Tok Guru memberi sebab kenapa tarif air tidak naik dengan mengatakan kenaikkan harga barang dan minya menjadi alasan.

PAS cuba berselingdung dari masalah yang berlaku dengan memberi alasan2 yang tidak munasabah dan memusing-musingkan cerita untuk menutup segala2 nya. Sampai bila kelantan mahu duduk di dalam keadaan yang tidak begitu sempurna sehinggakan Kelantan dilebel sebagai negeri paling mundur di Malaysia.



Post By.....MAN LAKSA

3 comments:

Bahasa Makngah said...

Apabila meletak politik di atas daripada keikhlasan dan amanah maka inilah jadinya. Semua perkara akn kelihatan caca marba, menjadi tonggang langgang, berserabut...........10 - 20 tahun ok lagi, lama2.....jadilah mcm mesir.....nak tunggu mcm itu ker????

Aduka said...

Si-Man Laksa melalui Blog MALAY DELIMA memang BODOH dan sudah MUNAFIK..!!!TENGOK aje lah gambar TGNA...dengan caption "Take Beer" yang disepadankan dengan perkataan "TAKBIR".

KETAHUI LAH BAHLOL,kalau kita TAKBIR maknanya kita akan menyebut ALLAHUAKBAR..!!!(ALLAH THE GREAT..!!) Yang KORANG ni macam tak ada ILMU Ugama ISLAM ni...kenapa sanggup jadi MUNAFIK ??
dengan menyamakan TAKBIR dgn TAKE BEER??!!??

BODOHMUNAFIK TAKDE UGAMA PUNYA ORANG..!!
GERAM AKUuu......!!!!!!!!!!!

Kau bodoh said...

Bkn sbb kerajaan xnk supply tp rakyat klntn y nk murah sbb pakai pam guna letrik jer bila air xpyh. Penah duk klntn tak? Bodoh mcm bapak kau...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive