Anuuuuu....Gerah Tuhan!!! - Wan Azizah


Man Laksa meminta maaf kerana tidak dapat menyambung cerita seterusnya beberapa hari yang lalu kerana Man Laksa ada kerja yang perlu dilakukan untuk negara, dan pada hari ini Man Laksa akan meyambung cerita tentang kekuasaan Anu.....Gerah Tuhan ini.

Man Laksa bukanlah nak megaibkan sesiap tetapi man mendapat cerita dari orang yang menceritakan kepada man tentang kekuasaan Anwar ibrahim. Sungguh dasyat apa yang diceritakan kepada man, sebelum ini man menceritakan tentang Anwar kantaoi pakai spender depan rakaman video, kali ini Anwar kantoi jugak.

Pernah sesiapa yang terfikir tentang diri sendiri bagi yang lelaki dan apakah ada mahu dengan bentuk fizikan diri anda? Apabila man mendengar cerita tentang rakaman video Anwar itu yang mengatakan bentuk fizikalnya man dapat membezakan bentuk fizikan pada diri man rupanya lebih dasyat Anwar Ibrahim.

Mesti ada tertanya-tanya apa yang man mahu ceritakan tentang Anwar ini tiba2 jer cerita tentang fizikal, tetapi man rasa tak sanggup nak menaipnya, tetapi yang mana memahi anda fikir-fikanlah, mesti anda rasa tidak pus hati dengan Anwar Ibrahim.

Cuba anda lihat gambar botol air di atas lebih kurang botol air itu lah yang Wan Azizah mengatakan Anwar ini Anuuu....Gerah Tuhan. Sebab itu lah Wan Azizah masih setia bersama suaminya. Sampai tersedak tersedak lah pempuan yang bersama Anwar di dalam rakaman tersebut.

Anda Fikir-Fikirkan lah dan Renung-Renungkan lah..........

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive