Apa Sudah Jadi Dengan UMB???




Apa itu UMB adakah UMB itu bermaksud Unit Melayu Baru, Unit Menghentam Blogger atau pun Unit Media Baru? Kecoh dipekatakan pasl UMB ni sampaikan masuk Sinar Harian melambung2 UMB.

Apa yang tidak puas hati dan sapa pula yang makan cili? Dikatakan ada orang didalam UMB ni sudah lipat kertas masuk poket sendiri lepas tu pulak nak salahkan orang lain betul ker?. Kebanyakan di dalam UMB ni kesemuanya otai2 Blogger yang pertama semasa penubuhan UMB.

Man Laksa ada membaca blog Medan Info tentang sinar harian yang memuji UMB (UNIT MENGHENTAM BLOGGER), apa la sinar ni macam mana boleh menulis macam 2 penat otai2 blogger elitis buat kerja senang2 jer puji UMB, apa yang UMB sumbangkan?

Man mendapat tahu yang UNB ni sudah ditubuhkan selama 2tahun tetapi banyak masalah yang timbul siapa kah puncnya dan siapa orangnya? Nama UMB dijaja untuk mencari peruntukan dan untuk mendapatkan projek2 tetapi peruntukan tidak sampai di UMB dan otai blogger la yang kena pergi cari peruntukan, bila otai blogger dapt peruntukan ada suara yang tidak puas hati pulak, boleh pulak peruntukan itu untuk UMB penat2 jer cari peruntukan UMB yang dapat nama.....

Orang yang mengepalai UMB ni dikatakan seorang exco pemuda..Untuk melihat KJ kena Balun Paslal Exco Nya KLIK DISINI

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive