Dato Sri Najib Klimaks Terakhir Anwar Ibrahim,,,!!!!


Kes liwat Anwar Ibrahim tertangguh lagi dek kerana adik kepada ketua Peguambela Anwar Karpal Singh telah meninggal dunia dan  beliau telah ambil cuti dan kes perbicaraan Anwar tertangguh lagi buat kali ke 51.

Adakah Karpal saja peguam yang ada? dikatakan Anwar mempunyai 12 orang peguam yang mewakilinya, takkan lah dalam ramai2 peguamnya seorang pun tidak mampu menggantikan Karpal?


Anwar Ibrahim dikatakan rapat dengan Dato Sri Najib semenjak dari pemuda lagi adakah Dato Sri Najib banyak mengetahui kisah silam Anwar. Ada cakap2 mulut otai2 politik Pemuda UMNO era kegemilangan Anwar yang mengatakan bahawa Datuk Seri Najib sendiri tahu akan kegiatan Liwat Anwar sewaktu beliau memegang jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Pada ketika itu. Anwar sedang memimpin Sayap parti itu bergandingan DS Najib. Benarkah?

Kalau lah benar apa yang diceritakan oleh orang2 lama dalam UMNO ini, kenapa DS Najib tidak mahu membongkarkan segala yang diketahui? Mungkin DS Najib ada jawapan tersendiri, mungkin DS Najib tiada bukti yang kukuh dan biarkan apa yang telah menimpa Anwar sekarang ini sudah cukup dan biarkan hakim yang menentukan. KLIK DISINI




0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive