" Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je" - Yb Saifuddin Abdullah

Sungguh pedas berasap dan berapi apa bila membaca ungkapan yang di keluarkan oleh Yb Saifuddin Abdullah Timbalan Menteri Pengajian Tinggi. Bederau darah Man Laksa apa bila membaca blog Papa Gomo yang menceritakan tenteang meteri mahu balun blogger huh....Man laksa tidak pernah balun menteri, apa bila membaca bebrapa blog pro kerajaan yang menceritakan tentang menteri ini Man pun terpaksa menegur juga.. " Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je" dan "U All Not Inteligent"

Salah ker kita orang blogger mahu menegur YB? kalu tidak boleh kena tegur tak payah pegang jawatan tinggi duduk rumah buat kerja sendiri jer.." Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je" dan "U All Not Inteligent"

Inilah anak melayu yang sudah berjaya memegang jawatn tertinggi suara dari akar unbi pun tidak mahu didengar berlagak dengan kedudukan yang disandang, tidak selama2nya boleh duduk disitu. Blogger bukan
mahu berperang dengan pemimpin kerajaan tetapi berperang dengan pejuang maya pembangkang." Jangan  Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je" dan "U All Not Inteligent"

Blogger sebagai barisan hadapan negara alam siber tidak akan bersuara kecuali dirasakan ia perkara sangat penting untuk perhatian seluruh rakyat. Sebagai perantara antara rakyat dan kerajaan maka tugas blogger ialah menentang pembangkang yang membuat fitnah dan penipuan selain membetulkan keadaan yang tidak betul dalam parti atau kerajaan. " Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je" dan "U All Not Inteligent"

Terlajak perahu boleh diundur terlajak kata buruk padahnya.....  " Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je" dan "U All Not Inteligent"


Petikan dari PAPA GOMO :-

Perjuangan Kami ni tahap tertinggi, Tak suruh pun kami buat. Nak hargai boleh hargai tapi kalau nak BALUN kami maka silap Orang lah jawapnya.

Semoga Timbalan Menteri Dato Y ini lebih Menggunakan OTAK di lain masa bila nak mengeluarkan apa apa kenyataan. Buat kerja yang lebih baik untuk Kementerian Pelajaran Tinggi dan bukan nya nak Main Wayang Tinggi.

Kami Blogger Blogger Nyamuk Pejuang Tak Di Dendang Dalam UMNO dan Barisan Nasional. Terima kasih kepada pemimpin UMNO dan BN yang menghargai kami. Sesungguhnya pada kami...." Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je" dan "U All Not Inteligent"

2 comments:

vulcan933 said...

idiot deputy minister.pack your things and gooooo........

PAPA GOMO said...

Mantap artikel, well done bro

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive