Sperma Anwar Berharga 5juta Siapa Yang Mendapatkanya!!!!






Hahahah....Sampai bila Anwar mahu mengelak dari perbuatanya? jika beliau tidak bersalah mengapa beliau tidak mahu membuat ujian DNA tersebut, adakah benar apa yang dilakukan.?

Ini kah yang dikatakan isteri beliau Wan Azizah beliau adalah Anugerah Tuhan, beliau memang anugerah tuhan yang dilahirkan oleh ibu kandungnya tetapi beliau di anugerahkan akal dan fikiran yang begitu licik dan jahat.

Sehinnga sekarang Anwar masih tidak mahu melakukan DNA, mungkin Anwar menunggu rahmat Allah untuk melepaskan beliau dari kesalahan. Setiap kali beliau masuk ke parlimen mesti berjumpa dengan DS Najib, mesti untuk  menggugurkan kes beliau, betuk ker???

Kalau dah salah tu salah jugak dan nantikanlah anugerah tuhan akan menunjukan apa yang telah dilakukan. Mungkin belum sampai masanya Allah mahu menunjukan dan yang maha esa masih mahu memberi peluang kepada Anwar untuk bertaubat dari arena politik dan segala perbuatan yang telah dilakukan oleh beliau.

1 comments:

Anonymous said...

dia mana berani nak bagi wooo..kalau penyokong dia cerdik, ada dua benda boleh buktikan dia ni bersalah atau tak..bersumpah dalam masjid dan beri DNA..

kalau betul dia ni tak bersalah, dah lama dia boleh buat dua benda ni..tapi kenapa dia taknak buat? hehehe apek jual aiskrimpun tahu sebab apa maa...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive