Anawar Akan Lari Ke US!!!!


Omega2 dimana kau jam omega!!!! Kak Wan kata ada bersamanya tetapi masih lagi tidak menunjukan tanda2 yang Wan Azizah akan mengeluarkan jam tersebut untuk membuktikan yang Anwar Ibrahim tidak berssalah. Dikatakan jam Omega tersebut hanya ada dua di malaysia dan jam itu bukan dari malaysia tetapi dari Arab Saudi sebab dibawah jam tersebut ada tulisan Arab.


Kes liwat belum habis dah masuk video porno, bertubi Anwar kena dan kemana saja beliau membuat ceramah di pilihanraya Umi Hafilda mesti ada nasib Anwar kalau berceramah sebela-menyebelah 15 ke 30 minit jer anwar ceramah sebab tak tahan dengan soalan yang di lemparkan oleh Umi.


Anwar pernah berceramah di sarawak di sibu tetpi kena BOOO oleh penduduk tempatan, ini bermakna Anwar tidak diterima di sarawak. Dengan keluarnya video tersebut ada orang sarawak yang tidak pernah melihat anwar, mahu melihat wajah sebenar Anwar dan mahu menilai sendiri siapa Anwar.

Semasa Anwar menjadi TPM dahulu anwar sering datang ke pendalaman sarawak bertemu dengan penduduk rumah panjang tetapi tidak tahu apa sebabnya.


Sekarang ini dikatakan Anwar sudah tidak tentu arah dan telah membuat perancangan untuk melarikan diri keluar negara, tempat yang kan dituju oleh anwar dikatan US. Diasana Anwar mepunyai rakan2 yang sama perjuanganya dengan beliau. Sudah tentu anwar tidak mahu dipenjarakan lagi di atas tuduhan dan perilaku sex nya, sebab itulah beliau membuat persiapan untuk melarikan diri dalam masa terdekat ini.

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive