PKR Buat Kacau Di Pekan Kapit!!!!


Pada hari jumaat yang lalu man laksa telah sampai di kapit dengan 2 orang lagi blogger, setibanaya kami disana kami disambut oleh rakan2 kami disana. Man dan rakan2 tidak pernah sampai di di Kapit itulah kali pertama kami tiba di Bandar Kapit.

Kami telah dibawa ke hotel dimana tempat kami akan menginap, setibanya kami disana kami dibawa pergi makan dan sambil berceritakan tentang politik di Bandar Kapi, setelah selesai makan kami pun masuk kebilik dan berehat stelah duduk didalam bot selama 2 jam dari sibu dengan badan yang keletihan.


Pada petang itu man telah berjalan2 di Bandar Kapit dengan kawan man untuk melihat keadaan dan suasana di Bandar itu dan melihatkan keadaan di Kapit satu kawasan pendalaman yang tiada jalan jalan keluar kecuali menaiki boat untuk kesibu. Buat masa sekarang ini kerajaan telah meluluskan jalan raya untuk kemudahan penduduk kapi keluar bandar dan tidak lama lagi kapit boat jaranglah di gunakan sebagai pengangkutan utama di kapit.

Dalam perjalanan pulang ke hotel man merasa hairan kerana melihat begitu ramai anggota polis berlegar2 di depan hotel bersebelahan pasar kapit. Man tidak tahu apa yang berlaku dan man bertanyakan kepada seseorang wartawan disitu, beliau mengatakan ada sesuatu yang telah berlaku didalam hotel tersebut tetapi man tidak berani masuk kedalam untuk mengetahui apa yang berlaku. Rupanaya ada seorang belogger sarawak (orang Panggau) yang ada dalam hotel tersebut dan mengetahui apa yang berlaku didalam hotel itu.

Lihat Gambar di Bawah...




0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive