Datuk Nik Aziz DDan President Pas Datuk Sri Hadi Awang Di Paksa Sumpah Laknat!!!



Bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim mencabar Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya bersumpah laknat bagi membuktikan kebenaran dakwaan rakaman video seks yang dikaitkan dengan Ketua Umum PKR itu.

Selain itu Datuk Nik Aziz dan President Pas Datuk Sri Hadi Awang juga turut suruh sumpah laknat kerna menafikan yang lelaki didalam rakan tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Hadi Awang yang sebelum ini menafikan sekeras-kerasnya rakaman tersebut terus membisu sehingga ke hari ini. Mat Sabu telah menyaksikan rakaman tersebut juga terus membisu tampa berkata apa2, memang benarlah apa yang di katakan oleh mat Sabu dahulu yang menuduh Anwar Ibrahim seorang peliwat tetapi dalam rakaman tersebut mungkin Anwar Ibrahim tidak meliwat sebab itu lah beliau senyap.

Shuib mahu rakaman video seks itu perlu dijadikan bukti di mahkamah bagi menuntut keadilan. Rakaman itulah satu-satunya bukti yang akan membawa Anwar Ibrahim ke muka pengadilan

1 comments:

Sudir said...

Tak mau dia nak sumpahnya pun.. ko tengok jer la fatwa yang dia kuarkan kat SINI. Kehkehkeh.. Kalau dah buat keje depan 4 saksi pun takmau dia sumpah..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive