Harapan Penduduk2 Sibu!!!!


Dato Mohd Shafei Abdullah yang bertanggugjawab meggalas tugasan DS Najib untuk untuk menjaga kawasan Parlimen Sibu dan menjallankan tugasnya pagi tadi memasuki kampug2 di DUN Nangka dan mendengar keluhan dan masalah yang dihadapi orang kampug.



Program bersama rakyat Sarawak di DUN Nangka dengan ketua2 kampung dalam satu majlis melihat surau baru yang telah siap dibina di kampung Jariah. Turut sama yang hadir Setia Usaha Politik PM Mohamed Sufian Bin Awang.



Masalah utama yang duhadapi penduduk kampung adalah sistem perparitan yang tiadak sempurna, memandangkan ada beberapa kawasan yang mereka duduki sekarag ini adalah kawasan tanah paya, apa yang di fahamkan kampung disitu adalah penempatan baru yang dibuka beberapa tahun yang lalu.



Orangt kampung merasa risau jika sistem perparitan ini tidak dapat diselesaikan maka akan menjadi bencana kaepada mereka, bencana yang selalukan mereka selalu hadapai adalah masalah banjir. Dengan kehadiran Setia usaha Politik PM maka mereka dapatlah menyuarakan hasrat mereka  untuk kampung tersebut lebih selamat.

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive