Pas Dihujug Tanduk!!!!!


Rakaman porno Anwar Ibrahin sudah pun diserahkan kepada pihak polis dan sekarang ini ada beberapa pemimpin pakatan telah melihat rakaman tersebut dan telah menilai sendiri siapakah Anwar Ibrahim dan mengesahkan 1000% menagatakan Ketua Umum PKR

Sepatutnya Suruhanjaya Diraja dipercepatkan dan memanggil juak2 pemimpin tertinggi pakatan meniali sendiri siapa anwar ibrahim.


Ada dikalangan ahli2 Pas yang tiak berpuashati dengan cara kepimpinan parti itu ketika ini kerana merasakan parti itu semakin melupakan perjuangan utama Pas. Ada dikalangan Pemimpin2 parti itu sibok hendak mempertahankan Anwar Ibrahim padahal Ketua Umum PKR itu lah puncanya Pas terpesog dari landasan perjuangan mereka.

Masih releven lagikah Pas sekarang ini? Pas bukan mahu menegakan islam tetapi berpolitik menggunakan islam. Jika Pas memperjuangkan islam mengapa ada dikalangan pemimpin Pas yang sama seperti Anwar Ibrahim sperti Adun Selising dan Adun Perupok.


Betulah kata Mat Sabu lebih kurang 13thun dulu dan beliau sanggup bermati-matian mengatakan Anwar seorang peliwat dan mengelarkanya Anwar Al-Juburi dan sekarang ini beliau sendiri sudah melihat rakaman tersebut dan apa lagi yang mahu Mat Sabu katakan, sedangkan Hadi Awang pula yang menafikan rakam tersebut bukan Anwar, sudah terbukti bahawa Pas tidak berada di landasan yang betul.



0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive